پیش از این Ian Bell مدیر استودیو lightly Mad اذعان کرد: این شرکت در حال توسعه کنسول Mad Box که قرار است رقیب کنسول های PlayStation و Xbox باشد. Bell هم اکنون جزئیات بیشتری در مورد پلتفرم مرموز خود از جمله رونمایی طراحی اولیه به نمایش گذاشته است.

اولین تصاویر کنسول Mad Box در صفحه رسمی Bell منتشر شد. شما مس توانید تصاویر عرضه شده را در عکس های شماره 1 و 2 مشاهده نمایید. این کنسول شبیه به یک PC و حالت حرف M است. همچنین بر روی این کنسول لوگوی استودیو Slightly Mad در یک طرف قرار دارد. اجزای داخلی سیستم در تصاویر خالی شده است با این حال، همانطور که Bell می گوید تیم سازنده برای طراحی آن هنوز در بحث ها می باشند. او همچنین یادآوری کرد که این طرح نهایی نمی باشد.

کنسول Mad Box
تصویر 1: طراحی اولیه کنسول Mad Box
کنسول Mad Box
تصویر 2: طراحی اولیه کنسول Mad Box

به گفته Bell این کنسول بسیار سبک می باشد و دارای یک دستگیره قابل حمل در بالای صفحه است تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. او همچنین می گوید می توانید با Mad Box بدون کابل صحبت نمایید البته در این باره توضیحی نداده است.

Bell ادعا می کند Mad Box قوی ترین کنسولی می باشد که تا کنون ساخته شده است. همچنین وی گفت: ” این سیستم اکثر هدست های vr را پشتیبانی خواهد کرد و اجازه می دهد تا 90 فریم بر ثانیه برای بازی های واقعیت مجازی باشد. البته این کنسول نمایشگرهای 4K را ارائه می دهد.

اطلاعات مربوط به قیمت گذاری و تاریخ انتشار برایMad Box  هنوز اعلام نشده است، اما بل می گوید این سیستم در حدود سه سال آینده در سراسر جهان  وارد خواهد شد و از لحاظ تجاری به رقابت با کنسول های آینده خواهد پرداخت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره کنسول Mad Box به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم (PlayStation4 (PS4 Slim 500GB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =