استودیو CD Projekt Red بالاخره بعد از مدت ها اولین ویدئو گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 را به صورت رسمی معرفی کرد.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از عنوان های مهم در حال ساخت به حساب می آید. کمپانی CD Projekt Red بازی هایی مثل The Witcher را در کارنامه کارهای خود ثبت کرده است. کمپانی مورد بحث ما بازیکنان و علاقه مندان را مدتی از جزئیات این بازی دور نمود و سپس در نمایشگاه E3 2018 تریلر جدید به نمایش درآمد. البته چیزی از گیم پلی بازی به نمایش گذاشته نشد.

رسانه های معتبر دنیا بعد از مدتی انتظار توانستند گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 را پشت در های بسته نمایشگاه 2018 Gamescom به دست آورند. طی روز های گذشته کنفرانس 2018 Gamescom ویدیویی در خصوص گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 برای رسانه ها پخش نمود ولی متاسفانه به صورت عمومی عرضه نگشت.

کمپانی CD Projekt Red بالاخره بعد از مدت ها انتظار ویدیو گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 را به صورت عمومی منتشر کرد. این استودیو لهستانی با اینکه علاقه مندان را شدیدا منتظر گذاشته بود در نهایت انتظارها به سر رسید و بازیکنان را خشنود نمود.

بازی جهان باز Cyberpunk 2077 که به سبک RPG و علمی-تخیلی می باشد تا حدی زمان آینده را به نمایش می کشد. در این گیم پلی متوجه ماموریت های مختلف می شویم. دست یابی به هواپیماهای بی سر نشین شدیدا آینده نگری سازندگان بازی را به رخ می کشد. مطمئنا طراحی جذاب و مکانیک خاص این بازی باعث می شود بعد از انتشار بتواند به خوبی بازیکنان را به خود جذب نماید.

خرید بازی cyberpunk 2077 برای PS4

شاید جالب باشد که بدانید بازی حتی قبل از انتشار هم حتی در همین مرحله اولین گیم پلی به خوبی درخشیده است. توسعه دهنده تقریبا یک ساعت از گیم پلی بازی را به نمایش گذاشت.

تهیه کننده این بازی در مورد مقایسه این عنوان و عنوان قبلی خود صحبت هایی به عمل آورد و گفت بازی The Witcher در یک دنیای فانتزی با دید سوم شخص جریان پیدا می کرد و هم اکنون بازی Cyberpunk 2077 با دید اول شخص و دنیای کاملا متفاوت جریان می یابد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Cyberpunk 2077 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 16 =