یکی از اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege به طور گسترده ای نامتعادل است.

Rainbow Six Siege یک بار دیگر قبل از پایان سال، با معرفی نقشه جدید Operation Wind Bastion و دو اپراتور دیگر، گسترش خواهد یافت. پس از گذشت سه ساعت بازی در فصل جدید DLC، می توانم با اطمینان بگویم که Nomad و Kaid به خوبی می توانند سرگرم کننده باشند ولی یکی از آنها یک مشکل بزرگ برای کمپانی Ubisoft به همراه دارد.

در حال حاضر Nomad در منطقه خوبی قرار دارد. تسلیحات اولیه و وابسته به همراه مین های حفاظتی راه اندازی خواهند شد. هنگامی که با یک رقیب رو به رو می شود، مین ها تمام دشمنان را از پشت منفجر می کند. بازیکنان مخالف، قادر به استفاده از سلاح خود برای مدت کوتاهی نیستند و باید به عقب باز گردند. شما می توانید برای جلوگیری از دشمنان به جبهه های خود، از مین استفاده کنید.

نکته حائز اهمیت اینجاست که برای حداکثر استفاده از توانایی ها حتما باید به مکان و شرایط توجه لازم شود. هنگامی که تعادل برقرار شود به طرز ماهرانه ای می توان ظاهر شد. از سوی دیگر مدافع جدید Kaid دارای ویژگی هایی می باشد. Electroclaws می تواند هر شی فلزی کوچکی را در شعاع مشخصی تحت تاثیر برق قرار دهد. این بدان معناست که اگر به طور صحیح قرار داده شود، یک الکتروشوک می تواند چندین تقویت کننده حفاظتی قابل انعطاف یا سیم های موجود را تأمین کند. به این دلیل که Electroclaw ها کوچک هستند و می توانند در هر ارتفاع قرار بگیرند. این موضوع برای مهاجمان بسیار سخت می باشد.

Kaid سه قابلیت متفاوت را در بازی ایجاد می نماید. همچنین کمپانی Ubisoft تلاش کرده تا با قرار دادن یک تأخیر قبل از اینکه Electroclaws فعال شود تعادل خود را تعویض کند. به این معنی که بازیکنان می توانند سریع واکنش نشان دهند و گلوله های فعال Hibana را قبل از انفجار نابود سازند. اما شما نمی توانید همین کار را با Thermite سریع تر انجام دهید.

در فرهنگ Rainbow Six Siege، Kaid یک سرپرست Nomad در نیروهای ویژه GIGR در مراکش است. نقشه جدید بازی Fortress نام دارد و در مراکش طراحی شده است. در یک منطقه بزرگ مهاجمان از بالاترین سطح خود به پایین ترین سطح می رسند و تیم های دشمن برای دفاع از خود به مبارزه می پردازند.

بازی Rainbow Six Siege در سال اول خود بهترین در سبک خود بود. هم اکنون Wind Bastion در حال شکل گیری است. Nomad باید یک شکاف ظریفانه در بازی داشته باشد و بقیه آن هم اکنون به صورت 46 نفره است. نقشه جدید Fortress بسیار عالی طراحی شده و چاشنی خوبی برای مناظر شمال آفریقا فراهم می سازد. با این حال، Kaid در هفته های آتی باید سخت به نظر برسد تا از تعادل ظاهری Siege ناراحت نشود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rainbow Six Siege به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Tom Clancys RainbowSix Siege

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =