بازی Red Dead Redemption 2 منتشر و همراه آن، اپلیکیشن موبایل نیز وارد بازار شده است. این برنامه با نسخه کنسول بازی ارتباط برقرار کرده و به شما کمک می کند مسیر مکان خود به وسیله یک نقشه را همراه خود نگه دارید. این برنامه تعداد انگشت شماری ویژگی های مختلف را در خود برای شما به ارمغان می آورد. این نقشه به شما اجازه می دهد تا ایستگاه های بین راه را تنظیم کرده و موقعیت خود در زمان واقعی ردیابی نمایید.

جدا از موضوعات گفته شده شما می توانید مجله بازی را برای خرید لباس و پیشرفت در راهنما مشاهده نمایید. همچنین با باشگاه اجتماعی Rockstar ارتباط برقرار کنید. این برنامه به صورت رایگان در iOS و Android موجود می باشد، اما هر دو نسخه 10 دلار برای برنامه راهنمای استراتژی رسمی از شما دریافت می نماید.

هنگامی که Red Dead Online در ماه نوامبر راه اندازی می شود، یکپارچگی باشگاه های اجتماعی احتمالا به نفع شما است. به گفته Rockstar Intel: شاید یکی از مهم ترین بخش های این برنامه همراه بودن همیشگی کد ها باشد.

از سازندگان این بازی درباره ورود آن بر روی پلتفرم pc سوال های بسیاری مطرح شده و آنها خود را برای این موضوع مشتاق و هیجان زده نشان داده اند. بنابراین امید بازیکنان برای تجربه این بازی در pc باید همواره وجود داشته باشد.

اگر این موضوع برای شما ناخوشایند نباشد، نیاز به روشهای خلاق تری برای پیشبرد در جهان بازی دارید، پس لیست کامل کدهای شناخته شده را بررسی کنید و در نظر داشته باشید برخی از مأموریت های جانبی دارای محدودیت زمانی هستند و اگر شما به اندازه کافی به آنها دسترسی نداشته باشید می توانید از آنها دور شوید.

بازی Red Dead Redemption 2 یک عنوان عظیم و جاه طلبانه است. همانطور که در نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 به آن پرداخته شد حتی بدون دانستن جزئیات داستان John Marston، به صورت کاملا واضحی مشخص می باشد. در حالیکه Red Dead Redemption عمدتا بر داستان John Marston متمرکز و موضوع Red Dead 2 در مورد کل باند Van der Linde بود.

منتقدی در این باره نوشت: داستان غم انگیز بازی در مورد Arthur است. ولی او تنها به عنوان یک لنز دوربین می باشد تا شما درون این باند قرار بگیرید. به طور کلی بازی Red Dead Redemption 2 شما را درون یک داستان عاطفی و تحریک آمیز غرق می کند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی John Marston به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =