کمپانی EA اعلام کرد در حال بررسی پلتفرم pc برای بازی Command & Conquer می باشد. Command & Conquer هم چنان برای سیستم عامل های موبایل برنامه ریزی شده ولی EA می خواهد طرفداران قدیمی، این بازی را در کامپیوتر خود نیز تجربه نمایند و به آنها احترام بگذارند.

Jim Vessella در پست Reddit نوشت: “ما قصد جلب رضایت بازیکنان را داریم و از همین رو می دانیم که آنها خواهان ورود این بازی به کامپیوتر خود نیز هستند و به عنوان طرفدار C & C با سابقه بیش از 20 سال، من بیشتر از این حد موافق نیستم. با توجه به این که ما در حال بررسی برخی ایده های هیجان انگیز در مورد بازیابی بازی های کلاسیک PC هستیم و در حال حاضر برای سالگرد 25 سالگی این بازی جشن خواهیم گرفت”.

بازی Command & Conquer در سال 1995 بر روی پلتفرم pc وارد بازار شد و حالا در سال 2020 سالگرد 25 سالگی آن را جشن می گیرد.

کمپانی EA در پست Vessella اشاره به اتفاقات جالب در سالگرد این بازی دارد ولی هم اکنون اطلاعی از آینده نداریم. در همین پست متوجه شدیم این به روز رسانی به بازی های بیشتری از Command & Conquer بر می گردد. بنابراین هر عنوان به طور جداگانه یا در یک مجموعه منتشر خواهد شد.

Vessella در بخش نظر خواهی پست Reddit خود، در مورد جزئیات دقیق remaster نوشت که این بازی با Loot Box ها و موارد جدید همراه خواهد بود. او نوشت: “ما هیچ یک از میکرو تراکنش ها را به C & C Remaster اضافه نخواهیم کرد”.

هر بازی Command & Conquer از سال 1995 تا سال 2012 بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد. حتی بدون شمارش spin-offs، نزدیک به دوازده بازی در این مجموعه وجود دارد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Command & Conquer برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پنج =