شرکت Square Enix طرفداران امیدوار و بدبین خود را با اعلام انتشار بازسازی بازی Final Fantasy 7 در نمایشگاه E3 2015 هیجان زده کرد. در نتیجه هیجانات ایجاد شده، شاید فکر کنید اطلاعات زیادی از این بازی در سه سال گذشته منتشر شده است. اما تاکنون (جدا از دومین تریلر منتشر شده در PlayStation Experience 2015) تنها شایعات و خبرهای ناقصی از بازی Final Fantasy به دستمان رسیده است. اشتیاق بسیاری برای حضور نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy 7 در نمایشگاه E3 2018 داریم. شرکت Square Enix کنفرانسی اختصاصی در نمایشگاه E3 2018 امسال خواهد داشت و علاوه بر معرفی بازی های Shadow of The Tomb Raider و Kingdom Hearts 3 قرار است اطلاعات درخوری از بازی Final Fantasy 7 را در اختیار علاقه مندان بگذارد.

تاکنون از بازی Final Fantasy 7 چه می دانیم

با در نظر گرفتن همه اطلاعات، تیزری که سال 2015 منتشر شد دیدی کلی از بازی (از جمله لحظاتی از مبارزه تنگاتنگ ) را به ما داد. از این تریلر اطلاعاتی از Cloud و Barret به عنوان شخصیت های اصلی بازی، بعضی از شخصیت های فرعی و مکان های آشنای بازی (مثل Midgar و رآکتورNorth Mako که صحنه ابتدایی برای ماموریت نفوذ می باشد) به دست آوردیم.

قسمت های مبارزات بازی در تریلر دو دقیقه ای PSX عالی بود زیرا شخصیت های بازی در محیطی سه بعدی مبارزه می کردند. سبک مبارزه ترتیبی (turn-based) که در بازی اصلی وجود داشت (به خاطر آنکه بازی شمایلی مشابه Final Fantasy XV گیرد) کنار گذاشته شد. فاصله زمانی 20 ساله میان بازی اصلی و بازی بازسازی شده، شرکت Square Enix را به تغییرات بسیاری در نسخه جدید وا داشته است. فقط زمان، مشخص خواهد کرد که تغییرات تا چه حد خواهند بود.

به دست آوردن اطلاعات از نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy 7 از سال 2015 بسیار سخت می باشد. (مشکل مشابهی که درگذشته با توسعه دهندگان این بازی (شرکت CyberConnect2) نیز داشته ایم.) گزارشات از سال گذشته نشان می دهد که شرکت Square Enix قسمت های بسیاری را بعد از باز پس گیری دوباره کنترل بازی تغییر داده است. در حال حاضر شرکت Square Enix کیفیت و برنامه های جدیدی برای بازی در نظر دارد. همینطور اگر بنا باشد محتوای بازی ای که شرکت CyberConnect2 ساخته، به صورتی عمیق بازسازی شود، بازی Final Fantasy 7 به نمایشگاه E3 2018 نخواهد رسید.

Yoshinori Kitase سازنده قدیمی این مجموعه بازی اعلام کرد که نسخه بازسازیِ بازی Final Fantasy VII پروژه ای عظیم است چرا که باید بازی ای به این عظمت را به استانداردهای روز دنیا برسانیم. به گفته وی Nobuo Uematsu آهنگساز بازی Final Fantasy VII نیز بار دیگر با آن ها همکاری خواهد کرد.(برای مشاهده صحنه ای از بازی Final Fantasy 7 به عکس شماره 1 مراجعه کنید.)

بازی Final Fantasy 7
عکس شماره 1: بازی Final Fantasy 7

آیا حضور بازی Final Fantasy 7 در نمایشگاه E3 2018 تایید شده است؟

شرکت Square Enix خبری مبنی بر حضور بازی Final Fantasy VII Remake در نمایشگاه E3 2018 امسال نداده است. اما در حالتی خوش بینانه این بی خبری را به حضور شگفت انگیز بازی در E3 2018 تعبیر می کنیم. با این حال با دیدی واقع بینانه عدم حضور بازی در نمایشگاه E3 2018 (با توجه به حجم تغییرات در محتوای بازی) چندان شوک آور نخواهد بود.

توقع ما از شرکت Square Enix در نمایشگاه E3 2018 چیست؟

شرکت Square Enix می تواند ویژگی های بسیاری از بازی Final Fantasy VII (مانند شخصیت های نمادین، مبارزات فنی ویژه (مانند سیستم Materia) و بعضی مکان ها در فصل های پیچیده بازی) را در تریلر خود نشان دهد.

مسئله مهم در حال حاضر زمان انتشار بازی است. بسیاری از افراد زمانی پس از سال 2020 را پیش بینی کرده اند. اما شرکت Square Enix هنوز به صورت رسمی هیچ زمانی را اعلام نکرده است. پیش بینی زمان انتشار این بازی با توجه به تغییرات گسترده آن مشکل خواهد بود.

چه بخواهید چه نخواهید بازی Final Fantasy VII بسیار شناخته شده است و نسخه بعدی آن با سری قبلی مقایسه می شود. انتظارات بسیار بالا و انتقادات بی شمار، بدون شک فشار بسیاری بر روی سازندگان این بازی وارد می کند تا بدنامی بازی Final Fantasy VII را از اذهان بازیکنان پاک نماید. نمایشگاه E3 2018 فرصت ارزشمندی برای رونمایی از این بازیِ شگفت انگیز خواهد بود.

خرید بازی Final Fantasy XV برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =