بازسازی بازی Final Fantasy 7 یکی از بزرگترین عنوان های E3 2019 می باشد و اکنون می دانیم که این دو کنسول نسل آینده بسیار پیش بینی شده است. Square Enix (ناشر این بازی) تایید کرد که عنوان مورد نظر بر روی کنسول ps5 قابل پخش خواهد بود.

Yosuke Matsuda رئیس این شرکت به Game Informer گفت: “من معتقدم که تیم های ما این کار را کرده اند تا بازی نسل بعدی و نسل کنونی کنسول را پشتیبانی کند. این بازی بر روی هر دو کنسول قابل اجرا می باشد و این موضوع نگرانی های موجود را از بین می برد.”

با این حال هنوز مشخص نشده که به چه صورت این اتفاق رخ خواهد داد و یا اینکه به کنسول جدید مایکروسافت Scarlett می رسد. در نسل های گذشته توسعه دهندگان در تلاش بودند تا فروش را به حداکثر برسانند و به طور همزمان از قدرت سخت افزاری جدید استفاده کنند. Final Fantasy 7 تا کنون تنها برای PS4 تایید شده است. ما در کنفرانس مطبوعاتی E3 2019 Square Enix با تریلر پیشرفته و گیم پلی پیشرفته و صحنه های مبارزه ای را مشاهده کردیم.

Square Enix نیز نشان داد که این بازی دارای دو دیسک Blu-ray بر روی PS4 می باشد و این بازی با قیمت 330 دلار تخمین زده شده است. در نهایت این بازی در تاریخ 13 اسفند 98 در سراسر جهان راه اندازی خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازسازی بازی Final Fantasy 7 در ps5 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =