استودیو ZeniMax زیر شاخه کمپانی Bethesda بازی جدیدی به نام Deathloop را ثبت کرده است. توضیحات کالا و خدمات موجود در نرم افزار تجاری ثبت شده با اداره ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده در تاریخ 26 دسامبر سال 2018 اعلام می کند که Deathloop می تواند یک بازی موبایل فعال باشد. همه این اتفاقات تاکنون در این مرحله قرار دارند.

به کار بردن علامت تجاری لزوما نشانه ای از بازی های موفق آینده نمی باشد ولی باز هم این موضوع جذاب به نظر می رسد. ZeniMax ابتدا یک علامت تجاری را برای Starfield در سال 2013 ثبت کرد و تا سال 2018 این شرکت رسما Starfield را به عنوان یکی از پروژه های بعدی بازی های استودیو Bethesda اعلام کرد.

کمپانی Bethesda با موفقیت اولین بازی موبایل خود را به نام Fallout Shelter که از موفقیت فوق العاده ای برخوردار بود. بنابراین جای تعجب نیست که این کمپانی با یک بازی جدید باز گردد. Bethesda در سال 2015 یک استودیو جدید در Montreal افتتاح کرد و این قسمت به بازی های موبایل اختصاص داده شد. البته این کمپانی به طور منظم در این برنامه پاسخ نداده است.

وقتی یک بازی ویدیویی را death loop صدا می کنید یعنی بازیکنان قبل از save اگر بمیرند نمی توانند به مرحله پیشین خود برگردند و این وضعیت مشکل دار می تواند در kitesurfing رخ بدهد. البته ما دقیقا نمی دانیم بازی ویدیویی Deathloop به چه صورت است و تقریبا احتمال می دهیم در مورد kitesurfing نباشد. همچنین ممکن است Deathloop هرگز به یک بازی ویدیویی تبدیل نشود، زیرا ممکن است Bethesda فقط از نام تجاری آن برای آینده خود استفاده کرده باشد.

آخرین بازی بزرگ کمپانی  Bethesdaبا عنوان Fallout 76 بود که در ماه 2018 November (آبان) بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه شد. منتقدان واکنش های متفاوتی نسبت به این عنوان داشتند و بازی در ایالات متحده نسبتا خوب به حساب می آمد. یکی از بازی های بعدی این کمپانی به عنوان The Elder Scrolls Blades اولین ورودی سری RPG برای تلفن همراه می باشد. این موضوع در اوایل سال 2019 اعلام شده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی جدید کمپانی Bethesda به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی FallOut 76 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =