بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، بازی Overwatch از روز جمعه 4 خرداد تا دوشنبه 7 خرداد 1397 رایگان خواهد شد. پیشنهاد ما به شما: فرصت طلاییِ آخرِ هفته رایگانِ بازی Overwatch را از دست ندهید.

تاریخچه کمپانی بلیزارد

کمپانی بلیزارد در روز 8 فوریه 1991 تاسیس شد. بنیان ‌گذاران این استودیو Michael Morhaime ،Allen Adham و Frank Pearce بودند. در این میان، Allen Adham اصلی ‌ترین نقش را ایفا‌ کرد. هم اکنون Blizzard جزء بزرگترین و پر درآمدترین شرکت ها محسوب می شود. همچنین، در آخرین اخبار مالی منتشر شده توسط این کمپانی، میزان درآمد و سود سالیانه به ترتیب 6.1 میلیارد و 592 میلیون دلار گزارش شده است.

بازی Overwatch در تاریخ 24 می سال 2016، بر روی پلتفرم های pc – ps4 – xbox1 روانه بازار شد. این گیم توانست لقب بهترین بازی سال را از آن خود کند. یکی از دلایل موفقیت، رویداد های مختلفی است که بلیزارد همواره در دسترس کاربران قرار می دهد. بنابراین، هم اکنون به ‌مناسبت دومین سالگردِ این بازی، رویدادی جدید در نظر گرفته شده است.

طبق اخبار منتشر شده، از تاریخ 4 خرداد 1397 (25 می) کاربران می ‌توانند بازی Overwatch را به مدت سه روز رایگان تجربه کنند.

بلیزارد اعلام کرد، کاربران پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1  می توانند آخر هفته خوبی را رقم بزنند. گفتنی است، بازیکنان کنسول ps4 قادر به شرکت در رویداد آخر هفته رایگان، (بدون نیاز به اشتراک PS Plus) هستند. PS Plus برای بازی Overwatch، پس از تاریخ 28 مِی، ضروری است.

بر اساس اخبار منتشر شده، هیچ گونه محدودیتی در محتوای بازی Overwatch وجود نخواهد داشت. در تاریخ مقرر (25 می) 27 قهرمان، 18 نقشه و سه حالت بازی از جمله Custom Games ،Quick Play و Arcade برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. در مدت زمان ذکر شده برای رویداد بازی Overwatch، اشخاصی که وارد بازی شوند، یک جعبه لوتِ رایگان دریافت خواهند کرد.

دیگر اخبار منتشر شده حاکی از آن است، جشن سال دوم بازی Overwatch، روز سه ‌شنبه 1 خرداد 1397 (22 می) آغاز و روز سه ‌شنبه 22 خرداد 1397 (12 ژوئن) پایان می ‌یابد. به همین مناسبت آیتم‌ های جدیدی به این عنوان اضافه می ‌گردد. طبق اخبار گفته شده، شخصیت Junkrat یک پوشش جدید دریافت خواهد کرد. این پوشش به لباس دزدان‌ دریایی شباهت بسیاری دارد. همچنین پوشش‌ ها و انیمیشن‌ های جدیدی به دیگر شخصیت ‌های این عنوان اضافه خواهد شد. در این اخبار، بلیزارد از اضافه کردن نقشه جدیدی به نام Petra برای حالت، deathmatch سخن گفته است. این mode، حالت رقابتی دارد و بازیکنان براساس مهارت خود رتبه بندی می ‌شوند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین این مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =