در اوایل ماه جاری ناشر Electronic Arts اعلام کرد که شرکت Industrial Toys که توسط Jorgensen راه اندازی شده در حال ساخت بازی ناشناخته با یک طرح جدید می باشد. به گفته EA ،Industrial Toys در مورد آوردن مفاهیم جدید بازی به زندگی کار خواهد کرد، اما این شرکت جزئیات بیشتری را ارائه نمی دهد. ما هنوز دقیقا نمی دانیم که Industrial Toys چه کار می کند، اما اکنون کمپانی EA این پروژه را کمی کوچک تر کرده است.

Jorgensen در حین صحبت در یک تماس تلفنی گفت این بازی نوآورانه ممکن است در چند سال آینده به بازار عرضه شود.

او هنوز نمی گوید که آن ها در حال کار هستند بلکه گفت در چند سال آینده از استودیو چیزی پیدا خواهد کرد که در فضای تلفن همراه بسیار ابتکاری است.

کمپانی Industrial Toys، در سال 2012 تأسیس و هدف آن ایجاد بازی های موبایل برای بازیکنان است. این کمپانی تا کنون Midnight Star و Midnight Star: Renegade (دارای موسیقی Serj Tankian System of a Down) را منتشر کرده است.

کمپانی Industrial Toys برای بازی های موبایل شناخته شده می باشد. کمپانی Industrial Toys در سال 2012 پس از اینکه مدیر عامل این شرکت Alex Seropian استودیوی دیزنی را ترک کرد تاسیس شد. Seropian مدت ها است که در صنعت بازی است. پس از ترک استودیو Halo Bungie، او با توسعه بازی Wideload Games تجربیات خود را افزایش داد. پس از آن، او توسعه بازی Pirates of the Caribbean را به عهده گرفت.

کمپانی EA از بزرگ ترین شرکت‌ های تولید و توزیع بازی‌ های کامپیوتری به ‌شمار می‌ آید.  Trip Hawkins (تریپ هاوکینگز) این شرکت را در سال ۱۹۸۲ تاسیس کرد و هدف اولیه او تولید انواع بازی‌ های کامپیوتری بود که در خانه می‌ توان با آن ها بازی نمود.

این شرکت سال ۲۰۰۷ رتبه هشتم در فهرست بزرگ ترین شرکت ‌های طراحی نرم‌ افزار را به خود اختصاص داد.

بر اساس احتمالات و گمانه زنی ها این بازی در حال ساخت بر روی پلتفرم های ps4، xbxo1 و pc قابل اجاره خواهد بود.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =