در اواسط ماه آگوست هستیم. به همین خاطر دو بازی رایگان در اختیار اعضای Xbox Live Gold قرار گرفته است. شما می توانید این بازی های رایگان دانلود و از انجام آن ها لذت ببرید.

بازی های رایگان xbox360

بازی Disney Epic Mickey 2: The Power of Two را تا 31 آگوست می توانید دانلود نمایید. بازی Dead Space 3 دیگر بازی رایگان این ماه برای اعضای Xbox Live Gold می باشد که مهلت دانلود این بازی به پایان رسیده است.

بازی های رایگان xbox1

بازی For Honor (بازی For Honor هم دارای بخش داستانی و هم بخش چندنفره است. قسمت داستانی بازی روایت گر سه خط داستانی می باشد. بخش اول در مورد شوالیه‌ ها، بخش دوم در مورد وایکینگ‌ ها و آخرین بخش هم در مورد سامورایی ‌هاست. بخش چندنفره بازی با در نظر گرفتن زیر مجموعه ‌های آن در مجموع پنج کلاس Dominion ،Duel ،Brawl ،Elimination و Skirmish را شامل می شود. هرکدام دارای توانایی و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. بازی For Honor بخاطر سبک مبارزات در بازی محبوبیت فراوانی کسب نموده است). بازی For Honor برای اولین بار در 14 فوریه 2017 (بیست وشش بهمن 1395) برای پلتفرم های xbox1،ps4 و pc در دسترس کاربران قرار گرفت.

بازی Forza Horizon 2 (یک بازی ویدیویی مسابقه ای که بازیکنان به انجام مسابقات در شمال ایتالیا و جنوب فرانسه می پردازند. دنیای بازی تقریبا 3 برابر نسخه Forza Horizon با خصوصیات متفاوت می باشد). از دیگر بازی های مهیج رایگان است که در اختیار دارندگان کنسول xbox1 قرار می گیرد.

ضمنا توجه داشته باشید بازی های xbox360 را می توانید بر روی xbox1 نیز تجربه نمایید.

بازی های رایگان اعضای Xbox Live Gold

Xbox One

  • (Forza Horizon 2 (August 1-31
  • (For Honor (August 16-September 15

Xbox 360

  • (Dead Space 3 (August 1-15
  • (Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (August 16-31

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی ها با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی های رایگان این ماه، اعضای  برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =