بازی های رایگان ماه جولای 2021 ایکس باکس لایو گلد

بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس گلد توسط تیم ایکس باکس منتشر شد. اینطور که پیداست ماه جولای قرار است ماه خوبی باشد چرا که چهار بازی متفاوت برای این ماه برنامه ریزی شده‌اند.

دو عنوان از بین چهار بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس خواهند بود. این در حالی است که دو عنوان دیگر با قابلیت Backwards compatibility قابل اجرا هستند.

بازی‌ Planet Alpha و بازی Rock of Ages 3: Make & Break مخصوص به کنسول ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس خواهند بود.

بازی Conker: Live and Reloaded و بازی Midway Arcade Origins هم عناوینی هستند که با قابلیت Backwards compatibility قابل اجرا خواهند بود.

در بازی Planet Alpha شما به سیاره‌ای غریب فرستاده خواهید شد و باید در میان محیط‌های زیبا و البته خطرناک سیاره مسیرتان را باز کنید و در نهایت به راز اصلی سیاره دست یابید. در این مسیر باید از دست دشمنان خطرناک و بی‌قرار، فرار کنید و در عین حال قدرت‌های شب و روز را به دست بیاورید تا بتوانید زنده بمانید.

بازی Rock of Ages 3: Make & Break عنوانی متفاوت است و داستانش تلفیقی از شخصیت‌های افسانه‌ای و واقعی تاریخ است. در این بازی شما می‌توانید ساخت و ساز انجام دهید، طراحی کنید و مرحله‌های متفاوت بسازید. در عین حال می‌توانید این مراحل را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این بازی در سبک Tower defense و البته Arcade Game دستبه بندی می‌شود. پس می‌دانید که با چه چیزی طرف هستید.

بازی های رایگان ماه جولای 2021 ایکس باکس لایو گلد
بازی های رایگان ماه جولای 2021 ایکس باکس لایو گلد

 

بازی Conker: Live and Reloaded یک نسخه بازسازی شده از عنوان کلاسیک نینتندو 64 یعنی بازی Conker’s Bad Fur Day است. در این بازی یک سنجاب بد دهن حضور دارد که شما باید راهنمایی‌اش کنید و در دنیایی پر از شخصیت‌های عجیب و غریب و آشنا به او کمک کنید. این بازی در سال 2005 برای کنسول کلاسیک ایکس باکس منتشر شد.

و در آخر بازی Midway Arcade Origins که تلفیقی از بازی‌های آرکید است. تعداد این بازی‌ها به بیش از 30 عدد خواهد رسید.

عناوین Defender، Gauntlet و  Rampart در این عنوان وجود دارند و با این بازی می‌توانید به راحتی به تجربه بازی‌های کلاسیک و قدیمی بروید.

ارزش این عناوین روی هم به حدود 80 دلار خواهد رسید.

بازی Planet Alpha از تاریخ 1 تا 31 جولای فعال خواهد بود.

بازی Rock of Ages 3: Make & Break از تاریخ 16 جولای تا 15 آگوست فعال خواهد بود.

بازی Conker: Live and Reloaded از تاریخ 1 تا 15 جولای فعال خواهد بود.

بازی Midway Arcade Origins از تاریخ 16 تا 31 جولای فعال خواهد بود

فروشگاه کروکوگیم خدمات تخصصی فروش و نصب بازی
فروشگاه کروکوگیم خدمات تخصصی فروش و نصب بازی

 

فروشگاه کروکوگیم خدمات تخصصی فروش و نصب بازی

فروش و دفتر فنی | ۵۰۸۳ ۶۶۷۱ ۰۲۱

آدرس :  |تهران – میدان امام خمینی ( توپخانه ) ابتدای خیابان فردوسی – بالاتر از کوچه طبس – پاساژ امام رضا – طبقه دوم پلاک ۳۵
۱۱ صبح الی ۸ شب بجز جمعه

لوکیشن   | کلیک کنید (لمس کنید )

برای اطلاع از محصولات جدید کروکوگیم صفحه اینستاگرام مار را دنبال کنید

صفحه اینستاگرام کروکوگیم

2 thoughts on “بازی های رایگان ماه جولای 2021 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =