Forza و For Honor از بازی های رایگان Microsoft می باشند. به ماه آگوست نزدیک می شویم و به این معنی است که اعضای Xbox Live Gold یک مجموعه جدید از بازی های رایگان برای xbox1 و xbox360 دریافت خواهند کرد. به لطف Microsoft’s Xbox Wire اکنون لیست بازی های رایگان را در اختیار داریم.

بازی های رایگان در xbox1 شامل: Forza Horizon 2) Forza Horizon 2 از بازی‌های سبک رانندگی است که امکان رانندگی در دل دشت ‌ها، مزارع یا در میان درختان را به شما می دهد. دنیای بازی علاوه بر جاده‌های آسفالت و گاها خاکی، اجازه رانندگی در دشت ‌های وسیع، مزارع کشاورزی و انواع و اقسام تپه‌ ها و زمین‌ های ناهموار را می‌ دهد) و For Honor (یک بازی اکشن تاریخی است که شما باید از بین 3 نژاد سامورایی، وایکینگ و شوالیه یکی را انتخاب نمایید و به مبارزه بپردازید. به جرات می توان گفت این بازی مفهوم جنگ و شمشیر زنی را به درستی به مخاطب نشان می دهد) می باشد. به روزرسانی جدید بازی For Honor با یک حالت کاملا متفاوت در پاییز امسال روانه بازار خواهد شد.

بازی Forza Horizon 2 از تاریخ 10 مرداد تا 9 شهریور و بازی For Honor از 25 مرداد تا 24 شهریور در اختیار اعضای Gold قرار می گیرد.

بازی های رایگان در xbox360 شامل: Dead Space 3 (یک بازی ویدیویی  survival و کمی ترسناک می باشد. شخصیت اصلی بازی Isaac Clarke که با همراهی John Carver در حال سفر به  Tau Volantis یک سیاره ای که از یخ پوشیده شده می باشد) و Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (یک بازی گروهی می باشد که هر کدام از شخصیت های بازی دارای قدرت های خاصی هستند و کارهای خاصی را در طول بازی انجام می دهند) خواهد بود. بازی های xbox360 قابل اجرا در پلتفرم xbox 1 می باشد.

بازی Dead Space 3 از تاریخ 10 مرداد تا 24 و بازی Disney Epic Mickey 2: The Power of Two از تاریخ 25 مرداد تا 9 شهریور در اختیار اعضای Gold قرار می گیرد.

بازی های رایگان Microsoft برای اعضای Gold

Xbox1

  • (Forza Horizon 2 (August 1-31
  • (For Honor (August 16-September 15

Xbox360

  • (Dead Space 3 (August 1-15
  • (Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (August 16-31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =