ما در این مقاله به بازی های رایگان PlayStation Plus در تیر ماه می پردازیم. کمپانی سونی اعلام کرد که به جای Pro Evolution Soccer 2019، همانطور که قبلا اعلام شده کاربران آن می توانند Detroit: Become Human را دریافت نمایند. این نسخه Digital Deluxe می باشد به این معنی که یکی دیگر از بازی های کمپانی Quantic Dream به نام Heavy Rain است. بیانیه ای که نشان دهنده تغییر است، به دلیل مبادله بینش زیادی نداشته اما این خبر فقط چند ساعت قبل از انتشار بازی های رایگان برای PSN می آید.

خبری از سوی مسئولین ارئه شد: “این ماه به جای Pro Evolution Soccer 2019 بازی Detroit: Become Human به نسخه Digital Deluxe که شامل Heavy Rain نیز می شود اضافه می کنیم و بابت هرگونه ناهماهنگی عذر می طلبیم.”

بازی Horizon Turbo Chase نیز به این بخش افزوده شد. بازی های Quantic Dream به خاطر ویژگی های سینمایی جسورانه و جسمی و شخصیت های فکری واقعی که اغلب با بازیگران واقعی زندگی خود منطبق هستند، شناخته شده اند. Detroit: Become Human درباره آینده و جایگزینی اندرویدها به جای انسان می باشد. آنها شروع به رشد می کنند و در برابر نقاط ضعف خود می ایستند.

“پس از اتمام بازی Detroit، من سعی کردم به عقب برگردم و با غرایز خودم مبارزه کنم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد اگر مسیر تاریکی را انتخاب کنم. این هیچگاه توجیه ارزشمندی نبوده است. این بازی به خوبی بازیکن را در خود درگیر می نماید. Cage و Quantic Dream به این سبک بازی نزدیک تر شده اند، اما واضح است که هنوز هم می تواند رشد کند. همانطور که می دانید بازی دترویت به صورت انحصاری بر روی ps4 قابل اجرا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی های رایگان PlayStation Plus با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی های رایگان PlayStation Plus در تیر ماه به صورت دیدگته در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Detroit Become Human برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =