کمپانی سونی بازی های جدیدی را در ماه آگوست به صورت رایگان برای کاربران PlayStation Plus پیشنهاد می کند.

این رویداد تنها تا 13 شهریور 97 جریان دارد و بعد از آن قطع خواهد شد. اول از بازی های رایگان ps4 یعنی Mafia III که به صورت جهان باز جریان دارد آغاز می کنم. این بازی در شهر New Orleans اتفاق می افتد و بازیکن نقش Lincoln Clay را که یک دامپزشک است اداره می کند. او از ویتنام به شهر می آید تا انتقام مرگ خانواده خود را بگیرد.

بازی بعدی Dead by Daylight ترسناکِ 4V1 با شخصیت های قاتل و بی رحم است. این بازی هم اکنون برای کاربران plus در دسترس قرار گرفته و علاقه مندان به بازی های ترسناک برای دریافت آن بهتر است تعجیل کنند.

PlayStation 3 تنها بازی اکشن Serious Sam 3: BFE را ارائه می دهد. در کنسول Vita بازی های Draw Slasher ،Warhammer 40K و Space Hulk را دریافت نمایید. به عنوان پاداش چند بازی دیگری برای مدت طولانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای کاربران PSVR بازی ترسناک Here They Lie از 10 مهر ماه 97 تا 15 آبان 97 در دسترس خواهد بود.

صاحبان PS3 و Vita کمتر از یک سال می توانند از مزایای PlayStation Plus بهره ببرند. زیرا این دو سیستم عامل از سرویس خارج خواهند شد و تنها بازی های رایگان ps4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی های رایگان ps4 و … در ps plus ماه آگوست

PS4

  • Mafia III
  • Dead by Daylight

PS3

  • Bound by Flame
  • Serious Sam 3 BFE

PS Vita

  • Draw Slasher
  • Space Hulk

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی های رایگان ps4 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Mafia 3

خرید کنسول PS4 Slim 500GB سه بازی + پلاس سه ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =