بازی Grand Theft Auto V (ساخته کمپانی Rockstar ) به عنوان یکی از موفق ترین بازی ها در تاریخ سرگرمی سال تبدیل شده بود. این بازی با فروشی بیش از 95 میلیون نسخه در سراسر جهان تبدیل به یکی از بزرگترین سرگرمی های تاریخ تبدیل گشت.

Strauss Zelnick مدیر کمپانی Rockstar در مصاحبه جدیدی می گوید: کمپانی Take-Two Interactive خود را به عنوان یک شرکت بازی ویدیویی نمی بیند. در حالی که شرکت های Rockstar و 2K Games بازی های ویدیویی را انجام می دهند. Zelnick می گوید: توضیح بهتر در این زمینه این است که محصولات، بیشتر از اینکه یک عنوان بازی به حساب بیایند سرگرم کننده تر می باشند.

Zelnick در آخر گفت:

ما یک شرکت ویدیویی نیستیم. ما یک شرکت سرگرمی interactive نیستیم. ما یک شرکت سرگرمی هستیم. تیم های ما ثابت کرده اند که عناوینمان می توانند از سرگرم کننده ترین ها در دنیا باشد. در حالی که این موضوع تنها برای ما آغاز یک صنعت محسوب می شود.

Zelnick توضیح داد و گفت: اینکه بازی های کمپانی Rockstar چگونه به محبوبیت دست می یابند این است که تیم سازنده تلاش خود را می نماید بازی ها در حد مطلوبی تعادل را حفظ نماید. در نتیجه بازی های آنها به جذابیت دست می یابد و تیم سازنده برای جلب توجه بازیکنان دست به هزینه های گزاف می زند.

با توجه به محبوبیت بازی GTA V، Zelnick گفت: شاید شوخ طبعی در این بازی جهان باز توانسته یکی از دلایل موفقیت های آن به حساب بیاید.

این اولین بار نیست که Zelnick بازی های ویدئویی را با بخش سرگرمی مقایسه می کند. مدیر اجرایی کمپانی سازنده این بازی ها می گوید بازی هایRed Dead Redemption  و GTA  شبیه سری های جیمز باند هستند. زیرا دائمی و پایدار می باشند.

بعد از بازی GTA V از کمپانی Rockstar، بازی Red Dead Redemption 2 در پایان ماه اکتبر 2018 بر روی کنسول های ps4 و xbox1 عرضه می شود.

کمپانی Rockstar به تازگی تایید کرد که بازی Red Dead Redemption 2 همانند GTA V از سه شخصیت قابل پخش استفاده می نماید.

هم اکنون نسخه pc بازی Red Dead Redemption 2 اعلام نشده است. البته شواهد نشان دهنده ورود آن به پلتفرم pc نیز هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی های Red Dead Redemption  و GTA  به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =