کمپانی مایکروسافت با نزدیک شدن به پایان ماه رسمی دسامبر، Xbox Games With Gold برای ماه January 2019 (دی) را اعلام کرد. این یک لیست کامل از بازی های کنسول xbox1 و Xbox 360 است که هر کسی با عضویت در Xbox Live Gold قادر به دانلود رایگان در طول زمان های مختلف در طول ماه خواهد بود. بیایید نگاهی به بازی هایی که در سال جدید در دسترس می باشد بیندازیم.

بین 1 تا 31 ژانویه، صاحبان xbox1 می توانند Celeste را دانلود کنند. این بازی به پریدن از روی موانع مربوط می شود تا شما راه خود را به قله پیدا نمایید. این بازی هم ساده و هم سخت می باشد زیرا باید از موانعی از جمله سیاه چاله های سمی و چندین موارد دشوار عبور نمایید تا به پیروزی برسید. به طر کلی این بازی با سیستم خود می تواند شما را به خوبی سرگرم نماید.

از دیگر بازی های این لیست می توان به WRC 6 FIA World Rally Championship اشاره کرد. این بازی نگاه واقع بینانه شما را با چالش های مختلفی از جمله گدازه، مه، تاریکی و یخ مواجه می کند، به علاوه مشکلاتی برای اتومبیل مانند خرابی موتور و لاستیک های سوراخدار پیش می آید. اگر مشتاق این بازی هستید از تاریخ 26 دی تا 26 بهمن در دسترس می باشد.

شما می توانید بازی های کنسول xbox360 را در هر دو کنسول (xbox1 و xbox360) به لطف سازگاری کنسول xbox1 تجربه نمایید.

شما می توانید بازی معماگونه Lara Croft و Guardian of Light را از تاریخ 11 دی تا 25 دی تهیه نمایید. بازی جهان باز و تیراندازی Far Cry 2 را می توانید از تاریخ 26 دی تا 11 بهمن دریافت کنید.

بازی های ذکر شده در Games with Gold در دسترس می باشند و همگان می دانید که این تاریخ بسیار نزدیک است. در ادامه لیست کامل بازی ها برای شما قرار گرفته است:

Games With Gold January 2019

Xbox One

  • (Celeste (Jan. 1-31
  • (WRC 6 FIA World Rally Championship (Jan. 16-Feb. 15
  • (Never Alone (Dec. 16 – Jan. 15

Xbox 360

  • (Lara Croft and the Guardian of Light (Jan. 1-15
  • (Far Cry 2 (Jan. 16-31

لطفا نظرات خود را درباره بازی های کنسول xbox1 در Games With Gold به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید گیفت کارت ۳ ماهه XBOX GOLD

خرید گیفت کارت ۱ ماهه XBOX GOLD

خرید گیفت کارت ۱۲ ماهه XBOX GOLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =