مانند همیشه مشترکین Gold دو کنسول xbox 1 و 360 xbox میزبان دو بازی ویدیویی رایگان هستند. با این که ما در انتهای تیرماه هستیم ولی این به این معنی نیست که ارائه بازی های رایگان شرکت Microsoft به زمان دیگری موکول خواهد شد.

با بهره گیری از قابلیت Backwards Compatibility بازیکنان xbox 1 می توانند بازی های موجود برای xbox 360 را نیز بر روی کنسول خود تجربه نمایند.

بازی Death Squared برای xbox 1

در این هفته بازی Death Squared به لیست بازی های رایگان xbox 1 اضافه شده است. داستان Death Squared درباره‌ی David، کارمند شرکت OmniCorp و دستیارش IRIS است. David و IRIS وظیفه دارند تا عملکرد ربات‌ها را زیر نظر بگیرند. شما به عنوان بازیکن کنترل این ربات‌ها را در اختیار دارید. در حقیقت شما باید دو ربات به رنگ‌های آبی و قرمز را از میان موانع و تله‌های گوناگون عبور دهید و هر کدام را به دایره ‌هایی که به همان رنگ هستند، برسانید.

بازی Assault Android Cactus برای xbox 1

بازی Assault Android Cactus برای کنسول xbox 1 تا پایان ماه رایگان باقی می ماند. بازی Assault Android Cactus دارای 4 کاراکتر می باشد که هرکدام دارای قدرت ها و قابلیت های مخصوص به خود هستند. هر کاراکتر دارای دو اسلحه می باشد که با جمع آوری قدرت های داخل هر مرحله شدت تیرها افزایش می یابد.

بازی Virtua Fighter 5: Final Showdown برای xbox 360

یک بازی مبارزه ای است که دارای بخش تک نفره و چند نفره می باشد. و تمرکز این بازی بیشتر بر روی حالت آنلاین است.

Splinter Cell: Conviction برای  xbox 360

یک بازی ویدیویی در سبک Stealth است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal ساخته شده و شخصیتی را وارد صنعت بازی کرد که تبدیل به یکی از محبوب ترین کاراکترهای تاریخ شد. Sam Fisher اسم این کاراکتر محبوب می باشد.

Microsoft سرویس اشتراک کاربران Gold را با قیمت 10 دلار هر ماه ارائه می دهد.

بازی های رایگان برای xbox 1

  • (Assault Android Cactus( July 1-31
  • (Death Squared (July 16-August 15

بازی های رایگان برای 360 xbox

  • (Virtua Fighter 5: Final Showdown (July 1-15
  • (Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction (July 16-31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =