بازی Apex Legends همانند Fortnite و PUBG به گوشی های همراه می رسد.

عنوان محبوب Apex هم اکنون بر روی پلتفرم pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا بود و در حال رسیدن به پلتفرم جدیدی نیز می باشد. Andrew Wilson مدیر عامل Electronic Arts اعلام کرد بازی سبک battle royale آنها یک نسخه موبایل نیز خواهد داشت. در حالی که EA نیز در مذاکرات پیشرفته برای راه اندازی Apex Legends در چین حضور دارد. ما مسلما در مورد آینده Apex Legends بسیار هیجان زده هستیم …

Wilson گفت: ” این عنوان در زمینه سرگرمی بسیار جذاب می باشد و ما به همین دلیل برنامه های بسیاری برای رقابت در این بازی در ذهن می پرورانیم. ما در حال مذاکره پیشرفته هستیم تا Apex Legends را به چین و تلفن همراه برسانیم و زمانی که این مذاکرات به نتیجه برسد، شما را در زمانهای مشخص به روز رسانی خواهیم کرد.”

ورود Apex Legends شگفتی بزرگی به حساب نمی آید. زیرا بازار بازی های تلفن همراه عظیم می باشد و این موضوع راهی برای افزایش درآمد کمپانی EA است. Wilson اشاره کرد کشور کره به تنهایی یکی دیگر از بازارهای عمده برای بازی می باشد و از همین رو کمپانی EA بازی Apex Legends را به آنجا نیز می رساند. ویلیسون گفت: “این بازی فرصتی را برای ما فراهم می سازد تا ارتباط مستقیم با بازیکنان دیگر برقرار شود و ما امیدواریم بتوانیم این را برای بازی های دیگر نیز استفاده کنیم.”

ویلیسون در اظهارات آماده خود خاطرنشان کرد که Apex Legends عنوان “سریعترین رشد” در تاریخ EA به حساب می آید. در آخرین آمار به دست آمده این بازی به 50 میلیون بازیکن رسیده است. البته 30 درصد بازیکنان Apex Legends از کمپانی EA هستند از همین رو این خبر خوبی برای آنها به حساب می آید. Wilson گفت: “ما از تمام استقبال بازیکنان در سراسر دنیا بسیار شگفت زده هستیم”. “ما در حال حاضر برای ارائه این جامعه عظیم جهانی با یک سرویس درازمدت زنده، از جمله فصول جدید به همراه محتویات قوی تر Battle Pass، افسانه های جدید و پیشرفت های هیجان انگیز در محیط بازی، بسیار متمرکز هستیم.”

این یک شروع عالی برای این بازی به حساب می آید ویلسون اذعان کرد اولین جزئیات در مورد فصل 2 بازی در رویداد EA Play در ماه خرداد 98 اعلام خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Apex Legends در تلفن همراه به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =