انتشار نسخه ی جدیدی از بازی Assassin’s Creed اجتناب ناپذیر بود. در خبری لو رفته از سایت فروشگاه Walmart Canada (در ماه می) احتمال انتشار Assassin’s Creed داده شد. در بیانیه ای دیگر شرکت Ubisoft حضور حتمی بازی Assassin’s Creed در نمایشگاه E3 2018 را تایید کرد. در این مقاله اطلاعات هر چند اندک خود را درباره این بازی و آنچه در نمایشگاه E3 2018 عرضه می شود با شما به اشتراک می گذاریم. به احتمال زیاد این بازی بر پلتفرم های ps4 ،pc و Xbox1 منتشر خواهد شد.

تا کنون از بازی Assassin’s Creed چه می دانیم؟

شرکت Ubisoft وجود نسخه جدید بازی Assassin’s Creed را تایید کرده است. اخیرا توسعه دهنده بازی Assassin’s Creed اظهار کرده این بازی یک تریپل A اعلام نشده می باشد و در جریان سال مالی جاری (که مصادف با مارس 2019 می باشد) رونمایی می شود. هنوز مشخص نیست بازی Assassin’s Creed، محصولی جدید است یا خیر. حتی اگر محصول جدیدی نباشد حداقل وجود آن تایید شده است (برای مثال نسخه جدید بازی Splinter Cell نیز تایید شده است).

تاکنون Walmart Canada خبرهای موثقی از بازی های Rage 2 و Lego DC Super-Villains را افشا کرده است. این موضوع به این معنا نیست که خبرهای منتشر شده در سایت این فروشگاه از هر بازی حتمی باشد. اما حضور بازی Assassin’s Creed در لیست آن، وجود بازی را باورپذیرتر می کند.

به علاوه گزارشی از سایت JeuxVideo (که شامل تصویری از جاسوییچی ای مربوط به این بازی  می باشد) حضور نسخه جدید از بازی Assassin’s Creed را تقویت می کند. این بسته خبری حاوی اسم احتمالی بازی، Assassin’s Creed Odyssey می باشد. عکس منتشر شده از جاسوییچی این بازی شباهت زیادی به کلاه خود یونانی دارد. ترکیب عنوان بازی با یونان قدیم به خوبی شمایل بازی را نشان می دهد. ویدیوی تیزر منتشر شده چیدمان 300 عکس از سقوط شخصی از صخره می باشد که به خوبی با عنوان بازی همخوانی دارد.

چه خبر هایی برای نمایشگاه E3 2018 تایید شده است؟

عنوان بازی به صورت رسمی Assassin’s Creed Odyssey اعلام شده است.خبرهای منتشر شده از Walmart Canada و منابع دیگر، نمایشگاه E3 2018 را زمان مناسبی برای معرفی این بازی می دانند. اما به لطف خبرهای افشا شده، زمان معرفی بازی در E3 2018 را کمی زود یافتیم. با این حال شرکت Ubisoft انتشار اخباری از این بازی را در کنفرانس خبری اش اعلام کرده است. شاید انتشار این بازی در این مدت کم عجیب به نظر برسد چرا که از نسخه اصلی بازی Assassin’s Creed مدت زیادی نمی گذرد (پاییز گذشته). اما با وجود این فاصله زمانی، بازی Assassin’s Creed جزء بازی هایی است که سالانه از شرکت Ubisoft منتشر می شود و نسخه Odyssey بازگشتی به برنامه انتشار سالانه این شرکت خواهد بود.

آنچه امیدواریم در نمایشگاه E3 2018 ببینیم

یکی از تغییرات مناسب برای این بازی، اعمال تنوع در طراحی ماموریت ها می باشد. ماموریت های بازی نسخه اصلی اغلب پاکسازی اردوگاه دشمن یا نجات گروگان است. این ماموریت ها جالب می باشند اما جای پیشرفت زیادی در این زمینه وجود دارد (مثلا تغییر در امکانات و تجهیزات برای مقابله با وضعیتی خاص، به حفظ تازگی و جذابیت بازی به خصوص در مبارزات کمک می کند).

مبارزات در طول نسخه های بعدی نسبت به نسخه اصلی بازی Assassin’s Creed پیشرفت داشته اما باز آن چنان جالب و مهیج نیستند. در نسخه جدید بازی که مربوط به یونان قدیم می باشد (که دارای تاریخچه ای قوی در مبارزات است) انتظار پیشرفت قابل توجهی در صحنه های مبارزه ی بازی داریم.

ما همواره علاقه مندیم دنیای بازی ها را نیز پیشرفته تر ببینیم. در نسخه اصلی بازی Assassin’s Creed مکان های جالبی برای اکتشاف وجود داشت. اما خارج از آن مکان ها، زمین های گسترده و خالی ای بود که انگار دنیای بازی را بزرگ می کرد. یکی از راه های بهبود این وضعیت ایجاد انگیزه برای جمع آوری غنیمت هایی از این مکان ها می باشد تا به این زمین های خالی معنا ببخشیم (به جای آنکه مانند نسخه اصلی دستور رفتن به این مکان های خالی برای به دست آوردن اشیای بی ارزش را بدهیم).

پس از انتشار مجموعه ای از بازی ها، نسخه اصلی بازی Assassin’s Creed برای معرفی فن های جدید و سبک RPG تحسین شد. تغییرات در این موضوعات می توانند به عنوان گامی فراتر برای پیشرفت بازی محسوب شوند. اگر بنا باشد شرکت Ubisoft بازی جدید Assassin’s Creed را امسال منتشر کند، امیدواریم این نسخه در راستای پیشرفت فرنچایز های صنعت بازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =