Borderlands 2 یک بازی واقعیت مجازی است. کمپانی 2K و Gearbox اعلام کرده اند نسخه جدید بازی Borderlands 2 برای PlayStation VR در روز 14 دسامبر (23 آذر) عرضه خواهد شد.

Borderlands 2 تمام ویژگی های بازی اصلی را دارا می باشد و تنها تغییراتی کوچک در آن اعمال شده است.

نسخه VR شامل یک ویژگی جدید به نام BAMF Time یا Bad Ass Mega Fun می باشد. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا مهارت های عملی خود برای مبارزه با انبوهی از دشمنان و راهزنان به کار گیرید.

طبق اطلاعات به دست آمده بازی Borderlands 2 VR  تنها به صورت تک نفره قابل بازی است و توسعه آن برعهده Gearbox می باشد. بازی Borderlands 2 به شما اجازه می ‌دهد برای بار دیگر در نقش Vault Hunter به ایفای نقش بپردازید.

تنها تغییر اصلی اعمال شده در بازی، حذف قابلیت چندنفره می باشد. با اینکه امکان تجربه‌ی بازی در کنار دیگر کاربران یکی از ویژگی ‌های اصلی عنوان Borderlands و یکی از عوامل موفقیت بالای آن است که در نسخه VR این قابلیت حذف شده و این موضوع به طور حتم باب میل بسیاری از کاربران نخواهد بود.

Gearbox همچنین مهارت های چهار کلاس بازی Siren ،Commando ،Gunzerker و Assassin را با سبک های مبارزه ای منحصر به فردی به روز کرده است.

دیگر تغییر به وجود آمده در بازی Borderlands 2 رانندگی به صورت اول شخص است. این بخش در بازی اصلی به صورت سوم شخص دنبال می ‌شد. علاوه بر این، شما می توانید در سراسر بازی با استفاده از حالت “pointed-teleporation” حرکت نمایید.

هر کسی که این بازی را پیش خرید نماید، یک تم PS4 با چهار شخصیت اصلی: Salvador ،Maya ،Axton و Zer0 دریافت خواهد کرد. در ایالات متحده، بازی Borderlands 2 به قیمت 50 دلار به فروش می رسد. اما قیمت گذاری بین المللی هنوز اعلام نشده است.

پلی استیشن VR از اواخر سال 2016 شروع به کار کرده و تاکنون 3 میلیون نسخه به فروش رسانده است.

در ماه اردیبهشت سال جاری سونی اذعان کرد که رشد بازار جهانی برای بازی های واقعیت مجازی پایین تر از انتظارات شرکت می باشد. Matt Piscatella، تحلیلگر بازی ویدیویی از گروه NPD، معتقد است VR در کنسول ها به صورت یک بازار جزئی باقی خواهد ماند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را درباره بازی Borderlands 2 برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =