اولین نگاه به بخش چند نفره Modern Warfare.

اولین تصاویری که از حالت چند نفره بازی Call Of Duty Modern Warfare امروز به صورت آنلاین ظاهر شد و اولین نگاه به حالت آنلاین برای تیرانداز نظامی Infinity Ward بود. تصاویر به عنوان بخشی از ظاهر بازی در رویداد E3 Coliseum منتشر شد. این بازی بر روی موتور Infinity Ward طراحی شده است. اولین تصویر منتشر شده شخصیتی را در لباس Ghillie نشان می دهد که دارای تفنگ تک تیرانداز بی صدا است. تصویر دوم به لباس Juggernaut از Call of Duty 4 سال 2007  Modern Warfare باز می گردد.

همچنین حالت co-op از بازی های Modern Warfare قبلی به بازی جدید باز می گردد. هیچ جزئیاتی ارائه نشده است اما توسعه دهندگان گفتند که طرفداران می توانند در آینده به اطلاعات بیشتری دست یابند، زیرا Infinity Ward در تلاش است قبل از نمایش آن به طور عمومی، تحلیل نماید.

توسعه دهندگان Infinity Ward همچنین بینش بیشتری نسبت به داستان Modern Warfare داشتند. مانند بازی اصلی، داستان از دیدگاه های گوناگون متفاوت است. در برخی بخش ها، شما به عنوان اپراتور درجه 1 SAS در کنار Captain Price بازی خواهید کرد و در دیگر بازی ها به عنوان یک اپراتور CIA SAD بازی خواهید کرد که با یک شبه نظامی محلی در کشور خاورمیانه خیابانی بازی تعبیه شده است.

اپراتور درجه اول  Kyle Gerrickاست که یک افسر ارتش انگلیس است که هم اکنون به مبارزه با تروریسم می پردازد. اپراتور CIA SAD بر اساس نام الکس و توسط چاد مایکل کالینز اعلام شده است. کاراکتر شخص ثالث، Farrah، قابل پخش نیست و توسط Claudia Doumit معرفی شده است.

Modern Warfare در تاریخ 3 آبان برای PS4 ،Xbox One و PC عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Call Of Duty Modern Warfare به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =