این جاده مسیر آسانی برای Dead Island 2 نیست.

بازی Dead Island 2 سال 2014 برای اولین بار معرفی شد. از آن روز تاکنون این بازی در حال توسعه است ولی با تاخیر قابل ملاحظه ای مواجه گشت. کمپانی Deep Silver اعلام کرد این بازی هنوز در حال توسعه می باشد و انتشار آن لغو نشده است.

در حساب کاربری Dead Island در توییتر، شرکت Deep Silver پاسخ بسیاری از توییت ها را داده با اینکه بازی هنوز در حال ساخت می باشد.

سازندگان اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار نداده اند. همچنین هنوز تاریخی برای انتشار بازی در نظر گرفته نشده است. بازی Dead Island 2 در ابتدا قرار بود سال 2016 عرضه شود ولی با تاخیرهای طولانی روبرو شد.

برخلاف بازی اصلی Dead Island که توسط Techland توسعه یافت، نسخه دوم آن توسط Yager در حال توسعه می باشد. در سال 2015، Yager و کمپانی Deep Silver راه های مختلفی را برای ساخت بازی در نظر گرفته بودند که بعدها آن ها برای مدتی اعلام ورشکستگی کردند.

به نظر می رسید بازی Dead Island 2 برای مدت ها قفل شده بود تا زمانی که Deep Silver اعلام کرد، یک توسعه دهنده جدید در هیئت مدیره برای ساخت بازی وارد شده است.

Sumo Digital استودیوی بریتانیایی (قبلا سازنده Sonic & All Stars Racing Transformed و LittleBigPlanet 3 نیز بوده است) در سال 2016 تولید خود را آغاز کرد. این شرکت در آن زمان گفت:

“ما منتظریم انتظارات طرفداران را بیش از پیش بر طرف سازیم. ما یک طرح جاه طلبانه داریم و مطمئنیم بخش زامبی را به سطح کاملا جدیدی می رسانیم.”

قبل از تغییر بازی، کمپانی Deep Silver برخی از جزئیات در مورد آن را به اشتراک گذاشت. آن اطلاعات اسلحه های موجود در بازی را تا حدی آشکار ساخت. این بازی در California جریان دارد و بازیکن را با مکان هایی مانند: پل Golden Gate و ساحل Venice نیز رو به رو می کند.

کمپانی Deep Silver اذعان کرد:

بازی Dead Island 2 دارای بخش چند نفره نیز می باشد. این بخش حداکثر 8 بازیکن را پوشش می دهد و آنها می توانند در این قسمت به رقابت و همکاری با یکدیگر بپردازند. همچنین این بازی دارای گیم پلی بسیار منحصر به فردی می باشد.

برای تجربه این بازی هیجان انگیز همچنان باید صبور ماند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Dead Island 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Dead Island Definitive Edition برای PS4

2 thoughts on “بازی Dead Island 2 در حال ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =