بازی Dead or Alive 6 در زمان مشخص شده منتشر نخواهد شد.

کمپانی Team Ninja و Koei Tecmo اعلام کرد انتشار این بازی با تاخیر چند روزه به تاریخ March 1 (ده اسفند) موکول شد. قرار بود این بازی در تاریخ February 15 عرضه شود از همین رو متوجه تاخیر چند هفته ای آن می شویم.

Yohei Shimbori کارگردان و تهیه کننده در بیانیه ای اعلام کرد تیم ما نیاز به زمان بیشتری برای تمرکز بر روی گیم پلی و تعادل این بازی دارد.

Shimbori گفت: پیشرفت و توسعه این بازی در حال حاضر تکمیل و کامل می باشد. اما هم اکنون سعی در تکمیل و بهبود آن داریم. از صبر و شکیبایی شما در این زمینه متشکریم و ما قصد داریم به تعهدات خود درباره کیفیت آن عمل نماییم. من به نوبه خود از این موضوع پیش آمده واقعا متاسفم.

احتمال اینکه این بازی با نسخه آزمایشی وارد بازار شود بسیار زیاد می باشد. زیرا سازندگان این بازی می خواهند بازخورد مثبت و منفی بازیکنان را بسنجند. ما به تمامی بازیکنان برای انتشار این بازی صبوری پیشنهاد می کنیم تا بتوانند بازی با کیفیت تری نسبت به قبل را تجربه نمایند.

Dead or Alive 6 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. در اخبار دیگر، احتمال دارد نسخه نمایشی Dead or Alive 6 برای سنجیدن نظرات بازیکنان عرضه شود. منظور این پیام این است که شاید زمان آن فرا رسیده باشد تا بازیکنان فرصت تست مهارت های خود را داشته باشند. البته این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Dead or Alive 6 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =