ما در این مقاله خبر بازی Devil May Cry بر روی Nintendo Switch را برای شما به ارمغان آورده ایم.

Dante وارد نینتندو سوئیچ می شود.

کمپانی Capcom اعلام کرد این تابستان بازی Devil May Cry بر روی Nintendo Switch می آید. البته سازندگان اطلاعی درباره اینکه این نسخه از ps2 می آید یا بر اساس جدید ترین مجموعه HD، خبری با ما در میان نگذاشته اند. با اینکه اخبار کمی از این موضوع منتشر شده ولی اطلاعات مهمی در آن نهفته است. این بازی تا کنون بر روی این کنسول حضور نداشته و هم اکنون برای اولین بار این اتفاق رخ داده است.

Hideaki Itsuno به طور مشخص در مصاحبه ای در بهمن 97 گفت که کاراکتر Dante به عنوان شخصیت مهمان در Super Smash Bros ها ظاهر خواهد شد. این بدین معناست که او جدا از این بازی در این کنسول حضور پیدا خواهد کرد. Itsuno به VG247 گفت: Devil May Cry تاکنون در پلتفرم نینتندو حضور نداشته است.

امیدواریم این کمپانی بتواند تمامی معیارها را برآورده سازد. تاکنون حضور Dante در بازی Smash Bros تایید نشده و هم اکنون از حضور کاراکترهایی مانند Joker در بازی Persona مطلع هستیم. این کاراکتر در ماه April تایید و به روز رسانی شده است. این کاراکتر اولین شخصیت مهمان در این بازی به حساب می آید. در همین حال کاراکتر Dante با ماجراهای جدید تر و اتفاقات جنجالی تر به بازی Devil May Cry 5 وارد خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Devil May Cry بر روی Nintendo Switch به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید با سایت crocogame همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در این مورد به دست آورید.

خرید بازی Devil May Cry 5 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =