به نظر می رسد بازی Devil May Cry 5 با شخصیت Dante کاملا منحصر به فرد ظاهر شود. او یک فرد دغل باز و جذاب می باشد و برای نابودی همگان دست به تفنگ می شود. اما برای طرفداران خود، Dante یک شخصیتی است که با گیم پلی بازی معنا پیدا می کند.

در سری بازی های قبلی ساخته Capcom به شدت تمرکز بر روی بخش اکشن بود. اما اکنون با حرکت ها و زیبایی های بصری به بازی چاشنی جذاب افزوده گشته است. در این بازی Dante بسیار پیچیده و جالب طراحی شده و توانسته توجه نیمی از بازیکنان را به خوبی به خود جلب نماید.

بازی Devil May Cry 5 با نابود کردن شیاطین حس قدرت و موثری را به بازیکنان می دهد. سیستم های مبارزات DMC3 با کشف شخصیت های مختلف احساس هیجان انگیز و خاصی می بخشد. همانند بازی Devil May Cry 4 تمرکز بازی بر روی مبارزات DMC3 و Dante می باشد. اگرچه Dante در این نسخه مسن تر است ولی همچنان توانایی او در مبارزات بالا و قوی می باشد.

Dante همانند گذشته دارای چهار سبک مبارزه متمایز می باشد. او در حالت Swordmaster از سلاح های غواصی بهره می برد. Gunslinger باعث می شود هر گلوله هنگام پرتاب، مرگبارتر و گرم تر شود. Trickster سرعت پرش او را بالا می برد وRoyal Guard به او اجازه می دهد تا خسارت و آسیب بیشتری به دشمنان وارد سازد.

به طور جداگانه این چهار سبک درون گیم پلی تاثیر می گذارند و در کنترل Dante موثر می باشند. در واقع سرگرم کننده عمیق، درون این چهار حالت نهفته شده و توانایی های خاص و ویژه ای را به بازیکن عرضه می دهد.

نسخه Devil May Cry 5 فوق العاده رضایت بخش است و به نظر می رسد این عنوان برای طرفداران قدیمی مجموعه آشنایی به نظر می آید. کنترل این بازی تا حدی مشکل و پیچیده می باشد ولی بعد از گذشت مدتی با آن احساس نزدیکی خواهید کرد.

یک سلاح بزرگ و جدید به نام Cavaliere و یک موتور سیکلت به نام buzzsaw که تا حدی همه کاره و شگفت انگیز است درون بازی وجود دارد. حملات Cavaliere کاملا آهسته پیش می رود و شما خود را به عنوان یک شکارچی هیولا حس خواهید کرد. Cavaliere به آرامی دشمنان را نابود می کند و همین موضوع باعث رضایت بخشی بیشتر خواهد شد.

شما می توانید در این بازی به راحتی امکانات مختلفی را برای عبور از ماموریت ها به دست آورید.

تاریخ انتشار بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ 17 اسفند 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

خرید بازی DMC Devil May Cry Definitive Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هشت =