بازی Elden Ring یک تکامل طبیعی تر از Souls Dark است.

عنوان جدید کمپانی Software با نام Elden Ring که با مشارکت George RR Martin این بازی را شکل می دهند. این بازی به صورت جهان باز می باشد و برای سازندگان گامی بلند به حساب می آید. Miyazaki به IGN گفت: “با دنیای بزرگتر، سیستم های جدید و مکانیک عملی اجتناب ناپذیر هستند. به این معنا که من فکر می کنم Elden Ring یک تکامل طبیعی تر از Dark Souls است.”

به عنوان مثال، شخصیت اصلی Elden Ring می تواند بر روی اسب سوار در جهان سفر کند و حتی با دشمنان مبارزه نماید. Miyazaki می گوید: “این به موقعیت های مختلف جنگی منجر می شود، نه محدود کردن بازیکنان برای مبارزه در فضاهای محدود.” اما بر خلاف بسیاری از RPG ها، این روستاها نمی توانند به مکان های امن و پر از NPC ها و مغازه داران باشند.

Miyazaki گفت: “روستاهای ویرانه مانند سیاه چاله هایی هستند که شما از ما انتظار دارید. ساختن یک بازی جهان باز برای ما یک چالش به حساب می آید.” میازاکی همچنین می گوید تقسیم کار با مارتین، یک فرایند جالب را به وجود آورده است. شخصیت شما ایجاد شده، بنابراین شخصیت داستان هیچ هویت ثابتی ندارد. کار مارتین این است که زمینه سازی را با علم و تاریخ برقرار سازد، در حالی که تیم میازاکی در حال توسعه وقایع در زمان بازی است. هر دو به طور مستقل کار می کنند، اما کار آنها بر یکدیگر تاثیر می گذارد.

Miyazaki گفت: “من فکر نمی کردم که مارتین در این محدودیت ها بنویسد. با اینکه او درباره زمانی که بازیکن به طور مستقیم در آن دخیل نیست می گوید، او آزاد است تا خلاقیت خود را به نحوی که دوست دارد رها سازد”. جدا از اینها ما نمی خواهیم یک مسیر خطی را برای این عنوان در نظر بگیریم.”

بازی Elden Ring بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Elden Ring به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =