یکی از بزرگترین بازی های سال 2018 یعنی Fallout 76 در بزرگترین فروشگاه بازی های کامپیوتری جهان خریداری نخواهد شد. (یا حداقل هنوز راه اندازی نشده است). سخنگوی کمپانی Bethesda به PC Gamer گفت که بتا و بازی کامل به زودی برای pc در وب سایت Bethesda در دسترس کاربران قرار می گیرد. ولی متاسفانه بازی Fallout 76 در حال حاضر به Steam نمی رسد.

نسخه pc بازی Fallout 76 و بتای آن هر دو تنها از طریق سایت Bethesda در دسترس خواهند بود. یکی از نمایندگان کمپانی بتسدا گفت این موضوع در مورد Steam صدق نمی کند.

Pete Hines مدیر بازاریابی Bethesda در توییت رسمی این شرکت نوشت:

این اتفاق منحصر به فرد تنها برای بازی Fallout 76 اتفاق می گشته اند.

در مسیر انتشار بازی Fallout 76 کمپانی Bethesda از پرداخت پول به اپراتور Steam طفره رفته و سعی در فروش بازی خود از طریق دیگر دارد. با این حال یک حرکت قابل توجه در حال رخ دادن است زیرا بازی های قبلی Fallout در فروشگاه Valve منتشر شد.

با اینکه Fallout 76 در Steam مستقر نمی شود ولی این بدان معنا نیست که در نهایت به این پلتفرم نمی رسد. همانطور که PC Gamer به ما یادآوری می کند بازی Fallout Shelter بعد از انتشار نهایی در آخر به Steam وارد گشت.

فروش بتا Fallout 76 در ماه مهر آغاز می شود اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 اعلام نشده است.

یکی از کاربران در بین پرسش های متداول این موضوع را بیان کرد که نسخه کامل بازی Fallout 76 در ماه آبان به انتشار می رسد. بنابراین بازی Fallout 76، 23 آبان بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

سری بازی های RPG عنوان Fallout همواره یک بخش آنلاین محبوب چند نفره را به همراه داشته و هم اکنون بازخورد بازیکنان نسبت به این موضوع مطمئنا متفاوت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Fallout 76 با سایت crocogame همراه باشید. به لینک هر آنچه از Fallout 76 می دانیم مراجعه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =