هم اکنون این بازیِ سبکِ Battle Royale برای پلتفرم های pc ،ps4 ،Xbox1 و ios منتشر شده است.

به نظر می رسد بازی Fortnite برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد (این بازی امروز در سایتی کره ای و کمیته اجرایی آن، ارزیابی و تایید شد). اما به معنای تایید نسخه ی Switch آن نیست. مهم تر از همه ابهام در رسیدن Battle Royal و Save The World برای Switch است. در آینده اطللاعات به روزی در اختیارتان خواهیم گذاشت. اگر اخباری درباره این موضوع منتشر شود به احتمال زیاد در نمایشگاه E3 خواهد بود. در حال حاضر Fortnite و Epic Games حضورشان در نمایشگاه E3 را تایید کرده اند و در 12 ژوئن (22 خرداد) برنامه هایی برای فروش و مسابقاتی در سطح حرفه ای و آماتور ترتیب داده اند.

طبق اخبار اعلام شده بازی Fortnite برای Nintendo Switch به صورت مستقیم از طریق Nintendo’s E3 (همزمان با شروع مسابقات بازی های ویدیویی حرفه ای و آماتور) ساعت 9 صبح رو نمایی خواهد شد. بازی Fortnite در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوع Battle Royal به حساب می آید.

با توجه به تغییرات بازی Fortnite در پلتفرم های دیگر، نسخه 4.3 آن اخیرا محدودیت های زمانی ای را در مُد Blitz v2 ،Blitz Showdown و 20V20 اضافه کرده است. در این نسخه (آخرین ویژگی ذکر شده (20V20)) پنج تیم 20 نفره حاضر در بازی برای رسیدن به پیروزی با یکدیگر به مبارزه میپردازند. هر تیم بازی را در اتوبوس خودش آغاز می کند و تعداد دایره طوفانی (storm circle) از 9 به 6 عدد کاهش می یابد.

همچنین خبرهایی از اتفاقات حتمی در نمایشگاه E3 داریم. Keychain پیشرفته ای برای بازی Assassin’s Creed Odyssey به صورت آنلاین معرفی شده است. شرکت Ubisoft نیز با انتشار تیزری، پیام ”در نمایشگاه E3 می بینمتان “را منعکس کرد. لغت Odyssey در عنوان بازی اشاره به زمان بازی (یعنی یونان قدیم) دارد. (Odyssey شعری حماسی از هومر نویسنده شهیر یونانی است). داستان بازی مربوط به جنگ تروی (داستان اسب چوبی) می باشد.

در خبری دیگر آمده شرکت Rockstar Games سه بازی دوست داشتنی اش را هفته آینده برای پلتفرم Xbox1 منتشر خواهد کرد. بازی های Midnight Club: Los Angeles ،Rockstar Games Presents Table Tennis و Grand Theft Auto: San Andreas 7 ژوئن (17 خرداد) منتشر می شود. بازی San Andreas برای کنسول های متفاوتی منتشر شده است. اما موسیقی متن و برخی از ویژگی های بازی در Xbox 360 به درستی کار نمی کند. عملکرد این بازی در نسخه اولیه و اصلی Xbox مناسب می باشد.

در نهایت، خبرهایی از بازی Pokemon طبق اطلاعات منتشر شده از مجله ژاپنی Famitsu داریم. براساس گزارشی در این مجله ویژگی های بازی Pokemon (مانند مبارزه و تجارت آنلاین) نیازمند سرویس مشترک آنلاین Nintendo Switch است. پیش بینی شده که تغییرات بازی Pokemon سپتامبر 2018 (شهریور) و نسخه Let’s Go آن، 16 نوامبر (25 آبان) منتشر شوند.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 14 =