همراه با بازی های Forza و Halo عنوان Gears of War نیز به کنسول Xbox وارد می شود. کمپانی The Coalition قصد دارد تا مقیاس سری Gears 5 را بالا ببرد. اگرچه این سری همیشه با گیم پلی تیراندازی Cover-to-Cover روبرو شده است. بازی Gears 5 به نظر می رسد مهمترین خروجی است که ما تاکنون شاهد آن بوده ایم. ما جزئیات زیادی در مورد این بازی در سال گذشته نشان نداده ایم، اما این ما را متقاعد نکرده که درباره آنچه ما می خواهیم از بازی در E3 2019 ببینیم.

آنچه ما از این بازی می دانیم

Gears 5 به طور رسمی در E3 2018 رونمایی شد و به طور همزمان در Xbox One و PC منتشر خواهد شد. با استفاده از Gears 5 عاملی مستقیم برای Gears of War 4 -این بار “جنگ” را از عنوان خود حذف می کند- این تمرکز را به بازگشت شخصیت Kait Diaz می فرستد که سعی دارد اطلاعات بیشتری در مورد ارتباط او پیدا کند. آخرین بازی برای این سری بسیار تازه شروع شد و چند داستان کوتاه را به نفع معرفی برخی از شخصیت های جدید -از جمله پسر Marcus Fenix، JD طراحی گشته است. همانند بازی های قبلی، Gears 5 یک کمپین داستان است که یک انفرادی قابل پخش و در همکاری با یکی دیگر از بازیگران می باشد.

Gears 5 همچنین یک حالت چند نفره رقابتی را گسترش داده، اما این جزئیات هنوز مشخص نشده است. اخیرا Phil Spencer، رئیس اداره ایکس باکس، اعلام کرد که Gears 5 را در عمل دیده و آن را عالی خواهد کرد.

آیا برای 2019 E3 تایید شده است؟

چیزی که ما می دانیم این است که مایکروسافت در روز 24 خرداد، هفته E3، گیم پلی جدید رقابتی را نشان می دهد. این پیوند به اولین سری جدید Esague Elague است که برخی از فیلم های جدید چند نفره Gears 5 را نشان می دهد. با توجه به اینکه مدت کوتاهی پس از E3 2019 آغاز خواهد شد، منصفانه می گویند که ما شاهد اطلاعات بیشتری از Gears 5 خواهیم بود. با این حال ما چیز زیادی از این بازی نمی دانیم.

ما از E3 2019 چه می خواهیم؟

Gears of War 4 برای شروع تازه این سری بود و تمرکز اصلی بر نسل بعدی سربازان COG در سیاره است. در طول مبارزات انتخاباتی، ما شاهد چندین هیولا، سلاح و حتی یک جناح جدید بودیم که در مورد آینده این سریال چه چیزی را می دیدیم. گسترش این بازی اتفاق به شدت خوبی می باشد. با اعلام Elague، به نظر می رسد Gears 5 به شدت به چند نفره رقابتی ختم شود. بنابراین فوق العاده خواهد بود که Gears 5 را به سنت های جنگ های وحشیانه و تاکتیک های تیمی ادامه دهد. در هر صورت ما امیدواریم در این کنفرانس اتفاقات پر باری رخ دهد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Gears 5 در کنفرانس E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =