در طی کنفرانس مطبوعاتی Microsoft E3، تریلر جدیدی را برای بازی Gears 5 منتشر کرد و جزئیات بیشتری در مورد بازی از جمله حالت PvE جدید به نام Escape منتشر شد. همچنین توسعه دهنده، به طرز شگفت انگیزی، یک Terminator را برای Gears 5 اعلام کرد که در آن شما می توانید به عنوان Terminator یا Sarah Connor بازی کنید.

Fergusson گفت: “این فقط یکی از آن چیزهایی بود که ما همیشه طرفدار سری بازی های Terminator بودیم و دوباره با James Cameron و Linda Hamilton برگشتیم و خیلی هیجان زده هستیم.” در کل ایده داستان سرایی بازی برای تمامی بازیکنان بسیار جالب و هیجان انگیز می باشد.

در Gears 5، سارا توسط صداگذاری پشت شخصیت اصلی پنهان خواهد شد. Fergusson گفت: “لیندا واقعا صدای Sarah Connor را انجام می دهد.” برای اینکه به عنوان Connor یا Terminator بازی کنید، باید Gears 5 را پیش سفارش کنید و یا بازی را در اولین هفته از انتشار خرید نمایید. البته این بدان معناست که اگر مشترک بازی باشید می توانید امکانات بیشتری را دریافت نمایید. فقط به خاطر داشته باشید که Gears 5 را در هفته اول انتشار دانلود کنید.

این بازی در تاریخ 19 شهریور بر روی پلتفرم های pc و xbox1 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Gears 5 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شش =