شرکت بزرگ سونی برای اولین بار تریلری از گیم پلی بازی Ghost of Tsushima را در E3 2018 به نمایش کشید. این بازی در دوران فئودالی ژاپن در سال 1274، جزیره Tsushima جریان دارد. همچنین از تریلرمنتشرشده به شباهت این بازی با سری بازی های بتمن پی می بریم. صحنه سازی های زیبا و انیمیشن جالب بازی باعث جذب بازیکنان شد. این بازی به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 قابل اجرا خواهد بود.

ps4        بازی Ghost of Tsushima


استودیو Sucker Punch پیش از ساخت بازی Ghost of Tsushima با سری بازی های Infamous به شهرت رسید و برای ساخت عنوانی بی نقص تلاش بسیار کرد.

در ابتدای تریلر با یک مرد سامورایی اسب سوار روبرو می شویم که در علفزارها و جنگل های انبوه به حرکت در می آید. متنی روی صفحه ظاهر می گردد و داستان حمله مغول ها را برای بازیکنان به تصویر می کشد. سپس این تریلر خیره کننده سامورایی ما را به عمق جنگل می کشد و او را وادار به نابودی دشمنان می کند و در ادامه امکانات خاصی برای نابودی آنها در اختیار سامورایی قرار می گیرد.

بعد از مبارزات، شخصی به نام ماساکو به کاراکتر ما می پیوندد. در طول مسیر هدف های مختلفی برای این شخصیت ها وجود دارد. آنها با مخفی کاری و استفاده از طناب هایی به اهداف خود نزدیک می شوند. این ویژگی ها در گیم پلی بازی نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

در پی نجات راهبی از معبد به داستان های متفاوتی پی خواهیم برد. تا به اینجا، 2 کاراکتر جین و ماساکو همراه یکدیگر در حرکت هستند. که در ادامه با گروهی از مغول ها محاصره می شوند.

بازیکنان نقش یک سامورایی محکوم و باهوش را بر عهده خواهند داشت.

تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima

با اینکه تاریخ مشخصی برای ارائه بازی Ghost of Tsushima در نظر گرفته نشده ولی انتظار عرضه آن در اوایل سال 2019 موضوع دور از ذهنی نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Ghost of Tsushima با در E3 2018 سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Ghost of Tsushima برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =