بازی GTA 5 که چهار سال و 10 ماه پیش منتشر شده، هنوز هم برای شرکت های Rockstar Games و شرکت مادر Take-Two Interactive سود آور است

این شرکت امروز اعلام کرد که بازی GTA 5 در حال حاضر تقریبا 100 میلیون نسخه به فروش رسانده و عرضه نسخه Premium Online بازی GTA 5 در میزان فروش بازی بی‌تاثیر نبوده است. این میزان فروش یک موفقیت عظیم برای این کمپانی می باشد و بازی Grand Theft Auto V در حال حاضر یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ ایالات متحده به شمار می رود.

نسخه  Premium Online شامل بازی پایه، نسخه بروزرسانی ‌شده بازی GTA Online و پول اضافی درون بازی می باشد. Take-Two گفت: Grand Theft Auto Online در سه ماهه اول بیش از انتظارات عمل کرده و به همین خاطر انتشار آن هنوز هم ادامه داشته است. بخشی از این موفقیت به این دلیل است که کمپانی Rockstar محتواهای جدیدی را برای این بخش منتشر می کند. بنابر گفته ی سازندگان بازی، کمپانی Rockstar محتویات بسیاری را برای بازی در هفته و ماه های آینده ارائه می دهد.

آخرین بروزرسانی بازی GTA Online تحت عنوان GTA Online: After Hours می باشد. طبق گفته کمپانی Take-Two این بخش در هفته اول خود محبوبیت زیادی بین هواداران کسب کرده است.

کمپانی Take-Two در اردیبهشت ماه بیان کرد 95 میلیون نفر در سراسر جهان به انجام این بازی می پردازند.

این بازی در سه ماهه دوم “انتظارات” کمپانی Take-Two را به مراتب بهتر از قبل برآورده کرده است. در خرداد ماه بازی GTA 5 جز سه بازی محبوب و پر فروش (در ایالات متحده آمریکا) لقب گرفت.

Grand Theft Auto V یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Rockstar North توسعه یافت و Rockstar Games آن را منتشرنمود. این بازی در سپتامبر 2013 برای  ps3 و xbox360 و در نوامبر 2014 برای ps4 و xbox1 و در آوریل 2015 برای pc منتشر شد.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی GTA 5 را که برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc در دسترس کاربران قرار دارد با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی برای من، دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =