سالهاست کمپانی مایکروسافت قصد دور ماندن از سری بازی های Halo را دارد. اما هنگامی که در E3 2018 عنوان جدید به نام بازی Halo Infinite ظاهر شد (و نه Halo 6)، طرفداران متعجب شدند.

هم اکنون Jeff Easterling در کمپانی 343 استدلال کرده است که بازی Halo Infinite همان Halo 6 است. حتی اگر به طور خاص آن را ندیده باشیم. اخیرا در رویداد Mixer توسط Easterling، بازی با عنوان Halo 6 نام برده شد و گفت شما باید آن را Halo 6 در نظر بگیرید.

به این موضوع به چشم عجیب و غریب نگاه نکنید. اتفاق خوب آنجاست که داستان بعدی و فصل جدید بازی در راه است.

آقای Chris Lee در استودیو سازنده تایید کرده است که بازی Halo Infinite دنباله مستقیم Halo 5: Guardians از سال 2015 است. همچنین تایید شده است که بازی جدید بیشتر بر Master Chief تمرکز خواهد کرد. این موضوع بسیار قابل توجه است زیرا بازی Halo 5 شامل دو بخش Chief و Agent Locke می باشد.

خوب است بدانید کمپانی 343 شروع به صحبت در مورد آنچه در Halo Infinite وجود دارد، می گوید. اما ما خیلی بیشتر از این اطلاعات نیاز داریم. تریلر منتشر شده در E3 2018 چشم گیر بود و این موضوع به موتور جدید بازی بر می گردد نه خود بازی.

کمپانی مایکروسافت هنوز هیچ گیم پلی ای از این بازی را نشان نداده است. شایعاتی نیز وجود دارد که این بازی حداقل در دو بخش منتشر خواهد شد. بخش تک نفره تا پایان سال 2019 و بخش چند نفره در سال 2020 عرضه می شود. با تمام این صحبت ها هنوزهیچ یک از آنها تایید نشده است.

کمپانی 343 گفته استودیو بازی Halo Infinite سعی در تغییر و بهبود آن دارد و 343 همچنین خواهانِ سوق دادن بازیکنان به مسیرهای جدید و غیر منتظره می باشد. این اظهارات مبهم، می تواند به معنی امکانات جدید و متفاوت باشد. از همین رو انتظار برای آن بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

کمپانی 343 هیچگاه در انتشار بازی های خود عجله نمی کند از همین رو احتمال عرضه این بازی به زودی، کمی دور از انتظار می باشد. البته به روز رسانی بازی Halo 5 و Halo: MCC به زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Halo Infinite با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Halo Infinite برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 14 =