Mike Bithell اعلام کرد استودیو Bithell Game در بازی بعدی خود از فیلم John Wick الهام گرفته و بازی John Wick Hex را طراحی نموده است. پلتفرم هایی که بستر این بازی خواهند شد هنوز مشخص نشده اند ولی از پلتفرم pc در میان آنها مطلع هستیم. در وصف John Wick Hex باید بگویم مبارزات fight-choreographed و زندگی را به بازی وارد نموده اند. این بازی که با همکاری سری فیلم the minds behind طراحی شده و هدف آن “تکمیل سبک gun-fu” می باشد و در حال گسترش داستان کائنات است. ”

در اینجا ما اطلاعاتی بیشتر از توصیف رسمی بازی در دست داریم: “بازیکنان باید هر اقدام و حمله ای را انجام دهند، در حالی که هزینه های فوری و عواقب آنها را بررسی می کنند. هر حرکتی در جان ویک هگز به عنوان یک صحنه از فیلم ها احساس می شود و هر مبارزه به پیشرفت شما در کار کمک می کند و نیاز به تفکر استراتژیک دقیق دارد”.

Hex دارای یک داستان اصلی جدا از سری فیلم است. به عنوان پیشرفت در بازی، سلاح های بیشتر، لباس های جدید برای John Wick و مکان های متفاوت تری برای کشف باز خواهد شد. با توجه به این بازی، در یک نشریه مطبوعاتی ذکر شده که بازیکنان باید سلاح های استراتژیک خود را برای جنگ مخصوص در مقابل آنها مورد توجه قرار دهند. سازندگان می گویند که نه تنها “مهمات محدود و شبیه سازی شده واقعگرایانه هستند بلکه زمان بارگذاری مجدد شما و استفاده بیشتر از سلاح هایی که به کار خود می اندیشید،” را به تصویر می کشند.

با توجه به سبک هنری، Hex قصد دارد یک طراحی هنری منحصر به فرد گرافیکی را ارائه دهد. این بازی همچنین دارای صداهای بازیگرهای John Wick، Ian McShane و Lance Reddick می باشد. اعضای بیشتر بازیگران بعدا اعلام خواهند شد. زیرا هنوز مشخص نیست که Keanu Reeves، بازیگر Wick در فیلم، درگیر این پروژه خواهد شد. جان ویک فصل 3: Parabellum، در 25 اردیبهشت 98 به تئاتر می آید. این اولین بازی جان ویک نیست زیرا VR – John Wick Chronicles – سال گذشته منتشر شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی John Wick Hex در پلتفرم pc به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =