بازی NHL 19 در ماه سپتامبر (شهریور) به بازار عرضه خواهد شد و استودیوم های سر باز و ویژگی های جدیدی را معرفی می کند.

کمپانی EA اطلاعات بیشتری درباره بازی NHL 19 نشان داده است. بازی NHL 19 برای کنسول های ps4 و xbox1 می باشد. این بازی جوایز بسیاری را در 2018 NHL از جمله Predators defenseman ،Olympic gold medalist و PK Subban دریافت کرده است.

بازی NHL 19

بازی NHL 19 دارای فهرستی بیش از 200 بازیکن می باشد. از جمله بازیکن افسانه ای می توان به Wayne Gretzky اشاره کرد. این بار، علاوه بر عرصه های حرفه ای، بازیکنان برای اولین بار می توانند در میدان های خارج از محدوده (فضای باز) رقابت کنند. بازیکنان همچنین می توانند شخصیت خودشان را با استفاده از بیش از 900 گزینه سفارشی سازی ایجاد کنند (از جمله لباس های طرح دار که از هاکی روی زمین الهام گرفته شده است).

NHL 19 در کنار حالت EA Sports Hockey League و NHL Threes، دو حالت جدید به نام NHL Ones و Pro-Am را معرفی می کند. دنیای بازی CHEL نام دارد. بازیکنان می توانند شخصیت های سفارشی خود را ارتقا دهند، پاداش دریافت کنند و ظاهر و سبک آواتار خود را با بازی در World of CHEL بهبود ببخشند.

NHL Ones یک مسابقه ی 1v1v1 است که در آن سه بازیکن در همه ی مسابقات بازی می کنند. این مسابقات دارای هیچ قواعدی نیست. که همین موضوع این حالت از بازی را نسبت به حالت های استاندارد، سخت تر می کند. بازیکنان با پیروزی در بازی NHL Ones به بازی های جدید در فضای باز می روند.

بازی NHL 19 علاوه بر حالت های جدید و فضاهای بیرونی، کلاس های جدید بازی و ویژگی های بازیکن را نیز معرفی می کند. این بازی در تاریخ 14 سپتامبر (بیست و سوم شهریور 97) برای کنسول های ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. کسانی که نسخه Legends یا Ultimate را پیش از عرضه بازی سفارش دهند، در تاریخ 11 سپتامبر (بیستم شهریور) به بازی خواهند پرداخت.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی NHL 19 برای ps4 و xbox1 وجود دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی NHL 19 برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 15 =