بازی No Man’s Sky در چهار ستون ساخته شده است: اکتشاف، بقا، مبارزه و تجارت. No Man’s Sky یک بازی ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Hello Games توسعه یافته است.

در بروز رسانی بازی شما می توانید برای انجام ماموریت ها سوار فضاپیما شوید و اطراف ستارگان به حرکت درآیید. همچنین قادر هستید همه را پشت سر بگذارید و ماموریت ها را از ناوگان های جنگی خود شروع کنید. شما فرماندهی یک ناوگان جنگی را در بازی برعهده دارید و باید برای جلوگیری از غارت اموال خود توسط دزدان دریایی تلاش نمایید.

در این بروز رسانی سیارات جدید و فضاهای زیبایی به بازی افزوده می شود. اگر فکر می کنید بازی No Man’s Sky هیجان انگیز است حتما بروز رسانی این بازی را انجام دهید تا با شگفتی های زیادی رو به رو شوید. No Man’s Sky یک بازی طنزآلود نیست اما می توانید با دوستان خود در گرافیک بی نظیر بازی لحظات رویایی برای خود خلق نمایید.

از محتویات مهم این به ‌روزرسانی می‌توان به ویژگی تازه‌ای در بخش چند نفره اشاره کرد. بازیکنان از طریق ویژگی جدید می ‌توانند تیم کوچکی از دوستان خود تشکیل دهند و با یکدیگر دنیای وسیع این بازی را کاوش نمایند. تمام جلوه های گرافیکی بازی از جمله دریاها، ابرها همه و همه تغییرات قابل توجهی داشته اند.

شما می توانید بازی را از بخش ذخیره  شده خود ادامه دهید یا از ابتدا اقدام به بازی نمایید. که این بستگی به اهداف نهایی شما دارد. از ابتدا بازی کردن آنگونه که فکر می کنید زیان آور نیست. ممکن است شما وقتی به انجام بازی می پردازید منابع و سیستم ها متعدد، شما را سردرگم کند.

من این بازی را برای صرفه جویی در زمان و هزینه در پلتفرم ps4 خود ذخیره کردم. تمام تمرکز خود را بر روی تجربیات خود در دو سال گذشته جمع نمودم. من یک کشتی فضایی دنده ای داشتم که در بین سیارات حرکت می کرد. اکنون در قوانین و سیستم ها بازی تغییرات زیادی ایجاد شده که اهمیت هدف و مقصد را در بازی بیش از پیش مهم گردانیده. خیلی از تجربیات من برای بازی سودی نداشت و حس می کنم هنوز برای انجام این بروزرسانی بازی به اطلاعات بیشتری نیاز دارم و باید بازی را از ابتداشروع کنم تا در حس و حال بازی مجددا قرار بگیرم و فعالیت های جدیدی را در بازی پیاده نمایم.

سؤال این است که آیا شما باید ذخیره بازی را برای شروع انتخاب کنید یا خیر.که مسئله شخصی می باشد ولی پیشنهاد می شود اطلاعات جدیدی در مورد بازی و تغییرات آن به دست آورید و به شروع بازی بپردازید تا بازی که سال ها قبل انجام داده اید را ادامه دهید.

بازی No Man’s Sky برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc وجود دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی No Man’s Sky برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 3 =