در طول کنفرانس مطبوعاتی Square-Enix E3 2019، ناشر تریلر اولیه بازی Outriders را باز کرد، این بازی بعدی از استودیو People Can Fly می باشد. ما پیش تر اسم این بازی را شنیده بودیم زیرا چند هفته پیش از E3 این بازی معرفی شده بود. در توییتر، ناشر یک ویدیوی مرموز از بیداری شخصیت Cryostasis را ارسال کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی، Sebastian Wojciechowski، رئیس استودیو People Can Fly به مرحله ای رسید که در مورد آنچه در مورد ما بازی می داند با ما در میان بگذارد. Outriders یک بازی تیراندازی مشترک است که در یک جهان علمی تخیلی سخت جریان دارد. با قرار گرفتن در سیاره Enoch، یک خلبان جنگجو با همکاری دیگران برای مبارزه با انبوهی از دشمنان می پردازد.

در حالی که شما می توانید انفرادی بازی کنید، همچنین این بازی دارای drop-in و drop-out co-op است که اجازه می دهد تا 3 بازیکن در ماموریت ها و رویدادهای مختلف شرکت کنند. به گفته توسعه دهندگان، این یک بازی است که آنها می خواستند برای مدت زمان طولانی بر روی سال ها تجربه خود را در ساخت shooters به نمایش بگذارید.

در یک بیانیه مطبوعاتی برای Outriders، مدیر عامل شرکت People Can Fly، این بازی را به عنوان یک پروژه نسبتا بلند پروازانه توصیف کرد که کاملا به نظر می رسد در wheelhouse توسعه یافته است. Wojciechowski گفت: “ما مایل هستیم امسال Outriders را منتشر نماییم”. “ما بسیار خوشحال هستیم که با Square Enix در این پروژه کار می کنیم، این یک اقدام بزرگ برای ما است و تیم به طور قابل ملاحظه ای برای پروژه Outriders کار کرده است”. در حال حاضر بیش از 200 توسعه دهنده در چهار استودیو بین المللی بر روی این پروژه کار می کنند تا ما آن را به عنوان تیرانداز بلندپرواز معرفی کنیم. ما بسیار هیجان زده هستیم تا در نهایت Outriders را به جهان معرفی کنیم و ما نمی توانیم صبر نماییم تا بیشتر از این بازی را نشان دهیم”.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Outriders به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =