در طول برنامه PC Gaming در E3 2018 دریافتیم بازی Overkill’s Walking Dead بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد. سازندگان بازی Overkill’s The Walking Dead زمان زیادی برای  توسعه آن صرف کردند و هم اکنون نسخه آزمایشی آن را وارد بازار کردند تا از بازخورد بازیکنان مطلع گردند.

شرکت سازنده بازی Overkill’s The Walking Dead تریلری در خصوص گیم پلی برای بازیکنان به نمایش گذاشت. صحنه انهدام زامبی ها و مجموعه ای از اسلحه های بازی در آن ویدئو دیده شدند.

این بازی دارای 4 کاراکتر (قابل بازی) می باشد. دکتر Maya ،Aiden مبارز، Grant و hardened scout شخصیت های درون بازی هستند. این 4 بازیکن باید با یکدیگر در طول ماموریت ها همکاری کنند تا بتوانند در دنیای آخرالزمانی زامبی ها زنده بمانند.

بازی Overkill’s The Walking Dead برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد و تاریخ انتشار آن سال 2016 اعلام شده بود. اما بعد از 2 سال تاخیر، سازندگان دلیل بد قولی خود را بهبود هرچه بیشتر بازی اعلام کردند.

تاریخ انتشار بازی Overkill’s The Walking Dead

بازی Overkill’s The Walking Dead در تاریخ 15 آبان 97 در آمریکا و 17 آبان 97 در سراسر جهان بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 وارد بازار خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =