افزودن skin صورتی به بازی Overwatch پروژه موفقی بود.

کمپین خیریه بازی Overwatch که به بازیکنان اجازه می دهد یک skin صورتی برای Mercy خریداری کنند بسیار موفقیت آمیز بود. کمپانی Blizzard اعلام کرد فروش این  همراه با یک تی شرت ویژه باعث جمع آوری 12.7 میلیون دلار برای بنیاد تحقیقات سرطان پستان شد. همانطور که می دانید بازی Overwatch برای پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به بازار عرضه شده است.

طبق گزارش BCRF طی 25 سال اخیر Blizzard با کمک مالی از طریق بازی های خود توانسته یکی از بزرگ ترین حامیان خیریه باشد.

Stephanie Kauffman افسر ارشد BCRF در بیانیه ای گفت که کمپانی Blizzard با راه اندازی این کمپین برای بهبود سلامت زنان در سراسر جهان تاثیری ماندگار خواهد داشت.

به گفته BCRF این کمک مالی به استراتژی های پیشگیری، بهبود درمان، زنده ماندن و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان پستان در سراسر جهان، کمک خواهد کرد.

کمپانی Blizzard بیش از دو دهه می باشد که با کمپین خیریه همکاری می کند و در طول دو هفته توانسته 130 هزار دلار به کمپین کمک مالی کند.

مدیر عامل شرکت Blizzard ،Mike Morhaime گفت که BCRF کار مهمی برای کمک و حمایت از سلامت زنان می کند. Mike Morhaime گفت: من از تمام بازیکنان بازی Overwatch در سراسر جهان سپاسگزارم که با انگیزه و علاقه سخاوتمندانه خود ما را حمایت کرده اند.

در بازی skin صورتی 15 دلار و تی شرت 30 دلار به فروش می رسد. این ابزار اضافه شده به بازی مورد نقد منتقدان قرار گرفته و کمپانی بلیزارد اعلام کرده که این skin اضافه شده به بازی فقط جنبه تزئینی دارد.

جدیدترین قهرمان بازی Overwatch به نام Wrecking Ball در حال حاضر در PTR بازی در دسترس است.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی Overwatch برای ps4 ،xbox1 و pc وجود دارد. اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی و راه اندازی این کمپین خیریه برای من و گروه کروکوگیم به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 18 =