در طی کنفرانس مطبوعاتی E3 2019 شرکت مایکروسافت خبر غافلگیرانه ای را اعلام کرد. پس از نزدیک به هشت سال، بازی محبوب MMO Phantasy Star Online 2 در نهایت در غرب راه اندازی خواهد شد. این خبر در مرحله E3 در اواخر سال جاری قرار گرفت اما Phil Spencer ایکس باکس تایید کرد که بازی Phantasy Star Online 2 بر روی سیستم عامل های دیگر وارد خواهد شد.

Spencer با Jeff Gerstmann موسس Giant Bomb، در مورد حضور در E3 2019 صحبت کرد. تقریبا 50 دقیقه مصاحبه برای آنها بسیار جذاب بود. Spencer به Gerstmann گفت: “شما می دانید، بسیاری از سازنده های بازی های آنلاین در Phantasy Star متولد شده اند و 90 درصد از بازیکنان امروز نمی دانند که  Phantasy Star Online چیست.”

تریلر Westernization Localization در طی 2019 E3 نشان داد که Phantasy Star Online 2 در نهایت راهی آمریکای شمالی خواهد شد. در حالی که Spencer نمی توانست تصدیق کند که آیا این بازی در سایر مناطق مانند اروپا و خاورمیانه ظاهر خواهد شد، زیرا Sega در نهایت برای آن مسئولیت دارد؟ او گفت که این بازی کنسول منحصر به فرد نیست. “بله، آن را در تمام سیستم عامل ها به پایان خواهد رساند.”

هیچ مشخصه ای در مورد آنچه که بازی به “همه سیستم عامل ها” برسد وجود ندارد ولی Spencer مطمئن است که MMO تنها به خانواده Xbox محدود نخواهد شد. Spencer در این مورد بسیار هیجان زده است و بر این باور می باشد که سری بازی Phantasy Star Online بسیار جذاب وموفق خواهد بود.

Phantasy Star Online 2 در بهار 2020 منتشر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Phantasy Star Online 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دو =