PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان بازی PUBG در نهایت به کنسول ps4 می رسد. کمپانی سونی اخبار خود را با یک تریلر به اطلاع عموم رساند. آنها زمان انتشار را 7 دسامبر (16 آذر) در نظر گرفته اند. PUBG در PS4 با سه نقشه راه اندازی خواهد شد: Erangel ،Miramar و Sanhok. کمپانی PUBG Corp اظهار داشت نسخه PlayStation شامل تمام ویژگی های اصلی، سیستم رتبه بندی، حالت رویدادها، دستاوردها و خیلی موضوعات بیشتر است.

پیش فروش این بازی در حال حاضر با بسته های $30 دلاری، £25 پوند، AU $40 to $60 / £50 / AU $85 (بسته به تعداد سکه هایی که در بازی می خواهید) وجود دارد. همه کسانی که قبل از راه اندازی این بازی را خریداری می کنند، دو مورد اقلام منحصر به فرد در پلتفرم خود دریافت خواهند کرد: یک کوله پشتی Nathan Drake از Uncharted و یک کوله پشتی Ellie از The Last of Us از تیم PUBG Corp به بازی می رسد. همچنین اعلام می کند که این بازی برای سیستم های PS4 Pro ارتقا یافته و در تلویزیون های سازگار از روشنایی HDR پشتیبانی می کند.

بازی PUBG برای اولین بار در ماه مارس 2017 به pc آمد و قسمتی از آن برای دسترسی سریع به Steam پیوست. همچنین این بازی در سال 2018 بر روی کنسول xbox1 وارد بازار شد. کمپانی مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که PUBG در میان 15 بازی که در ماه نوامبر به Xbox Game Pass می آیند، خواهد بود.

از مدت ها پیش ورود این بازی به کنسول ps4 شایعه شده بود و پورت PlayStation توسط فهرستی در کره جنوبی در ماه سپتامبر (شهریور) رتبه بندی شد. پیش از آن کمپانی PUBG Corp بازی Battle Royale خود را ذکر کرده بود که برای تمامی پلتفرم ها عرضه می کند. نسخه xbox1 در راه اندازی خود بسیار موفق بود زیرا در 48 ساعت اول، فروشی بیش از 1 میلیون نسخه داشت (با وجود اینکه هنوز در بتا قرار دارد). از آن زمان کمپانی PUBG Corp با بسیاری از به روز رسانی ها (از جمله نقشه جدید، سلاح ها و حالت های مختلف) PUBG را پشتیبانی کرده است. شما می توانید نسخه Xbox One این بازی را در فروش این جمعه سیاه پیدا کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =