طی کنفرانس Gamescom 2018 کمپانی Deep Silver اعلام کرد بازی Saints Row The Third به کنسول nintendo switch می رسد. ناشر این بازی وعده داده که اطلاعات بیشتری در مورد انتشار آن در اختیار کاربران قرار می دهد. بازی Saints Row The Third به خوبی توانسته خود را از بازی Grand Theft Auto متمایز سازد.

دو بازی اول سریال Saints Row و GTA با شخصیت ها و داستان بسیار مشابه همراه بودند. سومین سری این بازی شخصیت های خود را از یک باند خیالی برای تبدیل شدن به یک دسته از قهرمانان دوست داشتنی پیش می برد.

کمپانی سازنده بازی Saints Row The Third گفت ما قصد داشتیم مسیر تازه ای را برویم.

منتقدین بر اساس بررسی ماموریت ها، سلاح ها و وسایل نقلیه، این بازی را بسیار قوی و تاثیرگذار شمرده اند. سلاح های این بازی به شما امکان آن را می دهد تا Steelport بدست آورید و خود را ارتقا بخشید. موارد بسیار زیادی برای جذابیت بیشتر به بازی افزوده شده که همگی آنها باعث می شوند لحظه ای احساس خستگی نسبت به آن پیدا نکنید.

بازی Saints Row The Third توانسته در نوع خود بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد. مطمئن باشید هرگز از تجربه آن خسته و ناامید نخواهید شد.

سیستم عامل های بازی Saints Row The Third

بازی Saints Row The Third در حال حاضر بر روی پلتفرم های pc ،ps3 و xbox 360 قابل اجرا می باشد. اگر شما DLC مستقل برنامه ریزی شده را وارد کنید می توانید Saints Row IV را بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،ps3 ،xbox 360 و pc نیز داشته باشید.

Gat، Olaf، Kenzie و Pierce کاراکترهای جذاب بازی با تنظیم مجدد وارد بازی Saints Row: The Third شده اند. همچنین عنوان Gat Out of Hell بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 ،xbox 360 و ps3 در دسترس می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Saints Row The Third برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دو =