بنا به گفته Todd Howard هر ماه میلیون ها نفر به بازی Skyrim می پردازند.

Scrolls V: Skyrim یکی از بزرگترین موفقیت های کمپانی Bethesda است. این بازی  در سال 2011 منتشر شد و به خاطر سبک  RPG منحصر به فرد خود بسیار محبوب گردید. بازی Skyrim تقریبا بر روی تمام پلتفرم ها عرضه شده است.

Todd Howard در سخنرانی اخیر خود در بارسلونا اعلام کرد حتی پس از گذشت 7 سال از انتشار بازی Skyrim هنوز هم میلیون ها نفر هر ماهه به انجام این بازی می پردازند.

بازی Skyrim در سال 2011 برای پلتفرم های xbox 360 ،ps3 و pc منتشرشد. نسخه ویژه بازی برای ps4 و xbox 1 در سال 2016 رونمایی گردید و در سال 2017 بر روی کنسول Nintendo swich در اختیار عموم قرار گرفت. در نمایشگاه E3 کمپانی Bethesda یک نسخه از بازی را برای دستگاه  Amazon’s Alexa رونمایی کرد.

Todd Howard به شوخی بیان کرد اگر می خواهید ما را متوقف کنید از خریدن بازی Skyrim دست بردارید.

از سال 2014 تاکنون بازی Skyrim بالغ بر 20 میلیون نسخه به فروش رسانده.  البته این رقم شامل  فروش در xbox 1 ،ps4 و Nintendo swich نمی باشد بلکه تنها فروش در سیستم عامل های قدیمی است.

بازی Skyrim و نسخه ویژه آن در کنسول Steam از محبوب ترین بازی ها به حساب می آید. در حال حاضر رکورد 16000 کاربر در Steamدر یک لحظه به خود اختصاص داد.

استودیو Bethesda در حال حاضر بر روی چند پروژه مشغول به کار است. ازجمله سبک RPG کاملا متفاوت به نام Starfield و Elder Scrolls VI. تا زمان انتشار این بازی ها، مدت زیادی باقی مانده و وقتی که کنسول های جدید وارد بازار شوند بازی ها منتشرگردند. بازی جدید Elder Scrolls برای تلفن همراه (Elder Scrolls Blades) در پاییز روانه بازار می شود.

در بازی Skyrim چیز های زیادی برای یادگیری و مکان های زیادی برای کشف هست و تنوع محیطی آن قدر بالا است که هیچ وقت از آن خسته نمی شوید و در عین حال انجام بازی آنقدرها هم آسان نیست که همین موضوع جذب کاربران نقش بسیار اساسی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =