در ابتدا باید بگویم اگر شما طرفدار لوگو سفید مرد عنکبوتی نیستید حتما تصاویر و فیلم های دموی Spidey بازی Spider Man را بر روی کنسول ps4 دیده اید. پس هرگز نگران نباشید زیرا این بازی دارای بیش از 20 لباس متفاوت است. البته همچنان هم لباس های کاراکتر بازی های Captain America: Civil War و Spider-Man: Homecoming برای عموم محبوب می باشد.

Stark Suit همانطور که در بازی اشاره شده است در واقع یکی از اولین موارد قابل دسترس می باشد. این لباس قدرتمند نه تنها یکی از زیباترین لباس های Spidey (چه در فیلم و چه در بازی) به حساب می آید بلکه یکی از لباس های قدرتمند برای عبور از بسیاری مراحل نیز می باشد.

در ابتدا یک هواپیمای کوچک و بدون سرنشین در اطراف مرد عنکبوتی پرواز می کند و دشمنان را با برقی که از خود ساتع می کند به طور موقت فلج می نماید. از همین رو می توان به آسانی آنها را نابود ساخت. این اثر در زمان مناسب به طول می انجامد. از همین رو بازیکن می تواند به هدف خود برسد.

بازگشایی Stark Suit بسیار ساده و آسان است. اگر شما تازه شروع به بازی کرده اید به لیست اصلی منو خود نگاه کنید. Stark Suit در لیست هشتم قرار دارد. برای دریافت آن، شما باید به level 10 برسید. به علاوه چندین نشانه در اطراف نیویورک از جمله یک base token، یک research token و سه crime token وجود دارد که باید آنها را دریافت نمایید.

Stark Suit تنها تکنولوژی پیشرفته کاراکتر پیتر پارکر در فیلم Homecoming نبود و اگر به یاد داشته باشید، پیتر جرم و جنایت خود را با لباس قرمز hoodie آغاز کرد. این لباس ساده نیز به عنوان موارد پوشش پیتر در بازی قابل استفاده می باشد. این لباس دارای قدرت خاصی می باشد و با یک کوله پشتی همراه است.

بازی Spider Man هم اکنون به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Spider Man با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 4 =