در حال حاضر بازی Star Citizen به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

اگر قصد بازی کردن به صورت رایگان دارید و نمی خواهید در آخر هفته خود، پولی خرج کنید هم اکنون به ادامه مقاله توجه نمایید. فضایی بلند پروازانه در پلتفرم pc با بازی Star Citizen در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. آنها می توانند از تاریخ 5 شهریور 97 به صورت رایگان به این بازی بپردازند.

یک قسمت از بازی قابل پخش است و همچنین تعدادی از کشتی هایی نظیر Drake Dragonfly ،Aegis Avenger Titan و Drake Cutlass Black نیز وجود خواهد داشت. از لحاظ گیم پلی، شما می توانید برای تجربه آنچه در آلفا 3.2 اضافه شده در بازی لذت ببرید به علاوه این بازی پشتیبانی چند نفره برای 50 نفر به طور همزمان را دارد.

البته در بخش جدید آلفا 3.2 بازی به شما اجازه می دهد اقلام را با پول خریداری نمایید و سلاح ها و زره های بیشتری را برای بازیکن خود به دست بیاورید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame یا سایت خود بازی همراه شوید و از جزئیات آن بیشتر مطلع شوید.

بازی Star Citizen در Gamescom 2018

موضوع رایگان بودن بازی Star Citizen طی کنفرانس Gamescom 2018 مطرح گشت و توانست بازیکنان را به وجد بیاورد. کمپانی Cloud Imperium سعی در خشنودی بازیکنان و طرفداران داشته و از همین رو قصد داشته اعلام این موضوع را در کنار عموم مردم به عمل آورد.

بازی Star Citizen یکی از موفق ترین پروژه های سال گذشته است که هم اکنون به آن پرداخته می شود. این بازی برای تهیه کنندگان و توسعه دهنگان هزینه بالایی برداشته و این مبلغ به $192 میلیون دلار می رسد. از همین رو می توان نتیجه گرفت که سازندگان این بازی تلاش بسیاری برای درخشیدن آن به عمل آورده اند.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Star Citizen برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =