اطلاعات جدید از بازی The Sims 4 در E3 2019 را می توانید در ادامه مقاله مشاهده نمایید.

Electronic Arts اظهار داشت که EA Play در E3 2019 عرضه خواهد شد و نمایشگر دیگری برای The Sims 4 خواهد بود. این جریان اعلام کرد که توسعه جدید، Island Living که در تابستان امسال منتشر می شود و همچنین تعداد زیادی از تجهیزات تزئینی و دیگر لوازم جدید که در طول تابستان و پاییز عرضه می شوند، منتشر شد.

اعلامیه بزرگی تحت عنوان Island Living منتشر شد که در تاریخ 31 خرداد به pc و در تاریخ 25 تیر به ps4 و xbox1 می رسد. این بازی بر روی جزیره Sulani متمرکز شده است. جایی که شما می توانید در ساحل آرام باشید و به تمیز کردن اقیانوس، بازی با دلفین ها، تبدیل شدن به یک سپاه پاسداران، ساختن جاده های شن و ماسه و حتی ساختن باله شخصی خود برای شنا در اطراف جزیره.

سازندگان این بازی همکاری با پروژه “It Get The Better Project” را اعلام کردند تا مجموعه ای از تجهیزات تزئینی LGBTQ + + و بازی های درون بازی را منتشر کند. اقلامی به بازی اضافه می شوند که شامل لباس های جذاب و متنوع خواهند بود. این موارد در The Sims 4 به رایانه ها و همچنین FreePlay و Mobile در 28 خرداد منتشر خواهد شد و سپس در ماه جولای به کنسول ها گسترش پیدا می کند.

در نهایت این بازی امسال با اتفاقات جذاب و جدیدی همراه خواهد بود. Mike Duke تهیه کننده ارشد این بازی اعلام کرد با Island Living قصد داشتند بازیکنان را از فضای سری های تکراری سیمز دور نمایند و آنها را به دنیای دیگری وارد نمایند. در این بازی مخاطبان می توانند در جزیره های مرجانی و محیطی زیباتر از همیشه سرگرم شوند و لذت ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر باید صبور باشیم.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Sims 4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =