بازیکنان می توانند از تاریخ 5 تیر تا 9 مرداد 97 نسخه trial بازی Unravel 2 را به صورت رایگان بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 تجربه کنند. بازیکنان می توانند این نسخه آزمایشی را تا 10 ساعت تجربه نمایند. این قسمت شامل 2 مرحله از بازی می شود.

بازی Unravel 2 با فضا و تنظیمات گرم و دوستانه خود ماجراجویی را برای بازیکنان بسیار لذت بخش می سازد. دو موجود کاموایی، بازی را به سمت متفاوت بودن پیش می برند و با رنگ و نمای جالبشان Unravel 2 را سرگرم کننده می سازند. کاراکتر Yarny و دوست و همراهش تمامی مراحل و چالش ها را با یکدیگر طی می نمایند.

پایه و اساس بازی Unravel 2 با همکاری و دوستی بین کاراکترهای بازی پیش می رود. هنگام ملاقات دو کاراکتر اصلی بازی آنها با یکدیگر وارد دنیای مهیج جدیدی می شوند. این بازی به وسیله بخش Co-Op توانسته جذابترین لحظه ها را برای بازیکنان فراهم سازد. البته Unravel 2 در گیم پلی بسیار کم نقص و رضایت بخش بوده و به راحتی نمی توان آن را مورد انتقاد قرار داد.

این بازی شادی را به بازیکنان القا می کند و به خوبی می تواند سرگرم کننده باشد.

شرکت EA در خصوص بازی Unravel 2 اعلام کرد:

بازی در نوع کامل خود دارای شش مرحله است. هرکدام از آنها تقریبا نیم ساعت زمان می برد. هزینه این بخش در تمامی سیستم عامل ها 20 دلار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی به لینک نقد و بررسی بازی Unravel 2 مراجعه نمایید.

بازی Unravel 2 هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Unravel 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =