به تازگی و در جریان رویداد Pax West 2018 (رویداد PAX West از تاریخ 31 آگوست تا 3 سپتامبر (9 تا 12 شهریور) در واشنگتن برگزار می گردد) شرکت Sega به صاحبان و هواداران کنسول Nintendo Swich اعلام کرد که بازی Valkyria Chronicles تا مدتی دیگر به پلتفرم آن‌ها راه خواهد یافت.

بازی Valkyria Chronicles 4 در اواسط ماه جاری بر روی کنسول Nintendo Swich روانه بازار می شود.

کمپانی Sega در رویداد PAX West عرضه بازی Valkyria Chronicles را برای نینتندو تایید نمود. Sega اعلام کرده است این نسخه از بازی، همان نسخه‌ی بازسازیِ منتشر شده بر روی پلتفرم‌های دیگر نیست. بنابراین هنوز نمی ‌توان مطمئن بود که این عنوان با چه کیفیتی توسط کنسول Nintendo Swich اجرا خواهد شد.

Original Valkyria Chronicles، پس از Valkyria Chronicles 4 که تا چند روز دیگر منتشر می شود، دومین عنوان از این مجموعه می باشد که به کنسول Nintendo swich راه خواهد یافت.

بازیکنانی که Valkyria Chronicles 4 را از فروشگاه Valkyria Chronicles’ eShop خریداری می کنند تخفیف پنج درصدی به آنها تعلق خواهد گرفت و می توانند بازی را با قیمت 19.99 دلار تهیه نمایند. بازی Valkyria Chronicles در 15 اکتبر (24 مهر) و Valkyria Chronicles 4 در تاریخ 25 سپتامبر (3 مهر) روانه بازار می شود.

اولین نسخه از بازی Valkyria در سال 2008 بر روی ps3 منتشر گردید. پس از آن نیز در سال 2014 برای پلتفرم‌ pc و سال  2016 نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن برای کنسول ps4 عرضه شد.

کمپانی Sega همچنین در جریان رویداد Pax West 2018 اعلام کرد بازی North Star: Lost Paradise که در ماه مارس در ژاپن منتشر شده در تاریخ 2 اکتبر در سراسر جهان عرضه خواهد گردید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Valkyria Chronicles برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =