در زندگی واقعی، ونوس روشن و ستاره های زیبا در آسمان شب به نام الهه رومی دیده می شود. ولی در دنیای بازی Warframe Fortuna ونوس کاملا متفاوت می باشد. آسمان آنجا با رنگ های نارنجی و آبی روشن تعریف می شود. قارچ های بلند، صخره های سنگی و دریاچه های خنک خروشان که توسط عنکبوت های عظیم مکانیکی محافظت می شود.

بازی Warframe Fortuna زمستان امسال به ps4 می رسد. Fortuna تازه ترین دنیای دیجیتال Extremes است که سه تا چهار برابر بزرگتر از دشت های فوق العاده محبوب و پر جنب و جوش Eidolon سال گذشته تصور می شود. برای بازیکنان جدید، ونوس دومین سیاره موجود در نمودار ستاره ها (پس از زمین) است. فقط Warframe را دانلود کنید و طی 1-2 ساعت به راحتی به ونوس دسترسی پیدا خواهید کرد. دسترسی به آن بسیار ساده است. لوتوس را باید دنبال کنید. پس از ورود، شما یک دنیای تقریبا تقسیم شده را تجربه خواهید کرد.

در تاریکی زمین یک شهر شنی به نام Fortuna وجود دارد که مردم برای پرداخت بدهی های خود اعضای بدنشان را به فروش می رسانند. در سطح سیاره ای به نام Orb Vallis شما با فرماندهی که پایگاه های تحقیقاتی و چهار برج های استراتژیک را گشت می زند رو به رو می شوید.

شما ممکن است در مقیاس وسیعی از Orb Vallis احساس غربت کنید، اما نگران نباشید! Snowboard جدیدی برای شما در آنجا قرار می گیرد. K-Drive یک وسیله قابل تنظیم برای کشف جهان می باشد. اگر شما از snowboard برای گشت و گذار استفاده کردید بلافاصله خواهید دید Orb Vallis یک نام تجاری نورانی است. حتی این قارچ های غول پیکر را می توان با رنگ آبی درخشان K-cool خنثی کرد. این بدان معنا نیست که تصمیم شما آسان شود.

شما می توانید Nef را در یک ارتش کوچکی از سربازان جدید دشمن، خشنود کنید. سیستم هشدار جدید با افزایش تعداد دشمنان بیشتر می شود. بنابراین سرما را حفظ کنید تا شکست نخورید. به هر حال می توانید به سوی دوستان جدیدتان در Solaris United بروید تا خودتان را با سلاح های قدرتمند بازسازی کنید، K-Drive خود را فریب دهید و “prophet of profit” را شکست دهید.

هم اکنون می توانید بازی Warframe Fortuna را بر روی ps4 خود دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Warframe Fortuna به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =